I'm back :)

 Hello girls!
M-am intors de vreo doua zile si pentru ca am avut diverse de despachetat plus oboseala acumulata pe drum,nu am avut deloc timp decat sa va citesc blogurile,dar se pare ca m-am dezobisnuit sa scriu.Nu ca nu as fi avut ce sa scriu,dar efectiv m-a luat un oarecare dezgust fata de ceea ce s-a intamplat in ultima vreme in blogosfera romaneasca.Nu vreau sa intru in detalii,stiu ca o sa va dati seama exact despre ce este vorba.In acelasi timp am fost suprinsa in mod placut de cateva fete din blogosfera.
Trebuie sa recunosc ca nu ma asteptam la atatea surprize. Prima surpriza dinainte de Pasti mi-a facut-o evident Gia si mi-am exprimat bucuria aici in aceasta postare.Am folosit cu o disperare acuta fondul de ten MAC Studio Fix si efectiv il ador! Traiesc cu groaza ideea ca intr-o zi se va consuma si nu am altul  la rand,identic ca el :) Pensula MAC e fantastica,nu cred ca e greu de crezut faptul ca a devenit pensula mea favorita.
Apoi cand am ajuns in Romania ,am dat comanda la Cosmetic Plant si asteptam cuminte sa imi vina curierul ca sa imi platesc produsele.Initial am crezut ca ei acopera transportul,dat fiind faptul ca valoarea produselor a fost undeva peste 100 RON.Nu va spun cat l-am chinuit pe bietul curier si ii explicam ca eu trebuie sa le platesc si omul a sunat la sediul Cosmetic Plant sa se lamureasca daca trebuie sa platesc ceva sau nu.Ii tot replicam ca eu am facut o comanda si nu vreau sa fiu neserioasa si sa nu o platesc :)


Am vorbit la telefon apoi cu Ina Rachita (Asistent Marketing Cosmetic Plant) care m-a asigurat ca produsele pe care le-am comandat in final sunt cadou de Pasti de la Cosmetic Plant.Are o voce calda si m-am bucurat sa aud un "servus" fie si la telefon.M-am bucurat mult,nu ma asteptam la o asemenea surpriza!Imediat ce le-am primit le-am bagat in "teste".Primul produs folosit si pe care il iubesc cel mai mult e crema de ochi Q10.
 O sa aflati mai multe zilele urmatoare,impresia mea despre produsele testate Cosmetic Plant.Nu pot decat sa spun ca per total imi plac mult si nu spun asta doar pentru ca le-am primit,o sa vedeti si voi pe viitor de ce :) Chiar nu am obiceiul sa laud produsele pe care le primesc,din simplul fapt ca le primesc.

Si apoi a "plouat" cumva iar cu diverse colete: de la Iela am primit produsul castigat acum o luna de zile, High Beam Benefit (folosit zilnic de cand l-am primit,il ador!) si o mostra de fond de ten Sephora,care din pacate am uitat sa o pozez:


de la Chocolate am primit o bratara Swarovski absolut superba facuta chiar de ea:

aici in poza de la Choco se apropie de realitate:



de la Adyna am mai primit cateva produse in afara de rimelul L'Oreal castigat la un giveaway acum cateva luni pe blogul ei.Nu ma asteptam sa imi placa atat de mult rimelul L'Oreal.Acum am realizat ca nu am facut swatches la oje,fard si gloss,dar am sa revin cu un update diseara.Ojele imi plac mult,la fel si rimelul ,iar fardul inca e netestat.Nu prea m-am machiat in vacanta decat putin,asta insemnand rimel,fond de ten,blush si mascara.



Acasa ma asteptau cuminti si coletele  primite de la:

-Gerovital Plant


....si de la Ivatherm:




Fix inainte sa plec la Sibiu,m-am tot conversat la telefon cu Georgiana care imi pregatise deja o surpriza impreuna cu Irina.Hey fetelor,nu stiu cum ati reusit sa faceti rost de adresa prietenului meu,dar clar am fost suprinsa atat de gestul vostru cat si de perspicacitatea voastra :) Am primit trei produse minunate bio: un unt de corp si doua sapunuri.Untul l-am testat doar pe mana,miroase atat de frumos ca imi e mila sa il folosesc :)



Va multumesc tuturor pentru suprizele facute si apreciez gestul! Chiar ii spuneam prietenului meu asa intr-o doara "Brusc toata lumea ma iubeste!" :) Nu aveti idee cat de mult m-am bucurat!
Choco mi-a indeplinit dorinta de a avea cartea lui Robert Jones-Machiajul Perfect (imi era teama ca nu am sa o gasesc la mine in oras si am rugat-o pe ea sa mi-o cumpere contra cost).


Am sa va las pozele,urmand ca in zilele urmatoare sa ma apuc serios de scris despre produsele testate in ultimele doua saptamani.
Acesta s-a vrut a fi un post mai mult de multumire fata de cei care m-au facut sa zambesc,dar e mai mult un ramble.
Btw stiti ce voce super are Ramona J la telefon? Mie mi se pare ca are un accent de englezoaica :) Iar Adina m-a surprins cu un e-mail de "welcome back".Multumesc fetelor!

 Ma bucur ca am ajuns acasa ( ma rog,in Cehia) pentru ca imi era un dor teribil de motanul meu si sa fiu sincera avand in vedere prin cate peripetii am trecut pe drum ,credeam ca nu vom mai ajunge cu bine... Nu vreau sa fiu rautacioasa,dar am impresia ca soferii din judetele Alba- Deva sunt putin cam periculosi,ca sa nu spun inconstienti.Cum sa mergi pe drum national pe contrasens,cum sa faci depasiri riscante,cum sa astepti sa ti se dreaga propria greseala numai dand flash-uri?! Si eu care credeam ca soferii braileni sunt fara cuvinte,pentru ca majoritatea sunt tupeisti si "iti taie fata" la volan.De la Sibiu pana la intrarea in Arad,pe parcursul acestui drum am vazut "doar" sase accidente... Ma luase panica,frica si toate cele.Imi era mila si de bietii oameni care au fost accidentati sau in cazurile alea cele mai rele,au murit....Ma intreb cum de nu am mai intalnit vreun alt accident pana in Sibiu si de ce politia judetului Alba doarme?! Bine ca a avut grija sa ne dea amenda pentru ca am circulat mai mult cu 5 km pe ora decat era legal.Pe altii care nu au luminile aprinse,care intra pe contrasens nu ii mai sesizeaza....
 Revenind la alte aspecte,eu peste o saptamana ma mut la casa noua.Cu chirie evident.O sa am access la internet dar o sa am o gramada de spalat/asezat/frecat fiecare colitisor al casei.
Mutarea asta s-a vrut a fi o reducere a cheltuielilor si mai ales in primul rand a faptului ca dupa ce m-am intoxicat cu monoxid de carbon de vreo trei ori pana acum si am ajuns la urgenta,doamna proprietara nu prea binevoieste sa repare centrala,ba din punctul ei de vedere totul merge perfect.Deci... nu imi risc sanatatea ca sa stau undeva central,asa ca am preferat sa ma mut undeva mai pe la marginea orasului,cam la 5 minute distanta de locul de munca actual.Azi am semnat contractul cu noul proprietar si sa speram ca va fi bine.Pare un tip de treaba si chiar vorbeste engleza!
  Va multumesc ca m-ati citit si ati fost alaturi de mine chiar daca eu am fost cam away de tot ce inseamna spatiu virtual in ultima vreme... Pff n-ati vrea sa stiti ce greu mi-a fost fara internet timp de 2 saptamani :)
  Apropo,s-a umplut blogosfera de afilieri Sigma,asa ca nu am ratat  ocazia sa ma afiliez si eu.Nu stiu daca voi avea sansa sa castig o pensula pentru mine si una pentru o cititoare a blogului,dar vom vedea zilele astea :)


Pupici,
Andreea

50 de comentarii:

  1. Multumesc pentru caracterizare, eu cu ani in urma dupa ce am ascultat prima data vocea mea inregistrata am hotarat ca a fost si ultima...a fost ciudata rau. :))

    Mi-am cumparat acum 2 zile crema contur de la Cosmetic Plant si m-am dat de 5 ori deja. Mi-a intrat in ochi si nu am patit nimic desi e parfumata. Nu lacrimez, nu ma ustura, nu vad in ceata. Asta-i super, acum sper sa si functioneze macar un pic si studiez zilnic oglinda. Pana una alta, pielea e mai relaxata pt ca evident ca exista o deosebire intre nimicul dinainte si o crema.
    As vrea sa incerc ceva si pt ten, mai am foarte putin din crema 3Chenes si nu mai am cu ce hidrata caci Retele Bunicii depigmentanta nu e o idee buna cand vrei sa te bronzezi.

    Sa te bucuri de cadouri si sa-ti priiasca produsele, si noua casa sa-ti poarte noroc.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ai revenit! ne-ai lipstit :* sa folosesti cu multa placere produsele! foarte frumoase gesturile fetelor.
    te inteleg perfect cu a fost sa stai 2 saptamani fara net. asa am fost si eu :D
    soferi inconstienti mai sunt si in Prahova si Dambovita. si i-am observat ca prahovenii chiar daca sunt in alt oras la fel de prost conduc si de parca ar fi singuri pe sosea.
    bine ati facut pasul de a va muta mai ales ca este foarte riscant. mie intotdeauna mi-a fost frica sa stau in imobile care au centrala. tot timpul aveam impresia ca la un moment dat o sa explodeze. minte de om nebun :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit!
    Deja sunt curioasa ce ti-a placut cel mai mult de la Cosmetic Plant.
    In fostul apartament nu aveai internet?

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai revenit printre noi!Sa folosesti cu placere produsele!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am facut si eu un review pentru crema pentru albirea tenului de la cosmetic plant, sunt curioasa ce o sa crezi si tu despre ea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ai revenit !!!!!!!!! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ramo daca iti faceam caracterizare clar trebuia sa scriu cel putin 20 ranmduri.Ai o voce calda,placuta,interesanta sa stii.Nu stiu ce nu iti place tie la ea.Si imi place ca ai o acuratete in voce la fel cum se simtea si in scris,pe blog.
    Eu ador crema aia de la Cosmetic Plant de ochi,sa fiu sincera nu stiu daca imi face ceva contra ridurilor,dar o iubesc pentru senzatia placuta pe care o da! Unde mai pui ca nu e lipicioasa ca... stii tu care :D
    Pup!

    @A.M daca pana odinioara imi doream ca atunci cand o sa am o casa sa am centrala... acum m-am razgandit.Nimic nu e mai cumplit decat sa mori inrtoxicat cu monoxid de carbon si nici sa nu stii.Pentru cele care nu stiu,monoxidul de carbon nu miroase absolut deloc! Eu aveam stari de voma,de rau,lesinam pur si simplu.
    Cat despre soferi,no comment,nebuni sunt pe toate soselele,oriunde! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. @LazyCat multumesc! Pupici! :*

    @Katyna am sa fac review uri la toate produsele Cosmetic Plant pentru ca asa mi se pare frumos.Nu vreau sa dezvalui nimic acum,dar in mare parte am ramas surprinsa de calitatea produselor.
    Am internet aici unde locuiesc,dar ideea era ca daca nu aveam direct internet tras,trebuia sa astept cel putin 2 saptamani sa vina firmas sa il puna.Asa s-a intamplat acum 2 ani deci... si inca a venit rapid,la altii a ajuns peste o luna de zile.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Welcome back!
    Te inteleg cu dezgustul fata de blogosfera, eu acum ma bucur ca blogul meu nu e asa cunoscut, deja am ajuns in stadiul ala in care vreau sa ramana totul ca acum, ca vad ca daca ai succes toti iti sar in cap. Si in ceea ce priveste blogosfera, am vazut ca mereu in campanii mai mari, incep sa se razboiasca orgoliile. Cam asa a fost la campania Vichy si ma bucur ca nu m-am bagat in cea de acum cu Gerovital:). POate data viitoare cand vii in tara ne vedem! te pup si pe tine si pe the cute black one :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Laura multumesc! Pupici!

    @Camelia multumesc de urare! Pupici!

    @Julie momentan nu am nici o parere.Am folosit-o o singura data si inca nu am o parere anume formata.
    Pupici!

    @Daria multumesc! Pupici!
    @

    RăspundețiȘtergere
  11. Pacat sa vii acasa si sa vezi astfel de lucruri pe la noi:| si stiu ce simti,asa sunt si eu cand vin acasa din Ungaria,desi drumul de la Oradea pana la noi e mai civilizat.Pacat,fiindca avem o tara frumoasa:)
    Cat despre Sigma,sigur ca vei gastiga:).Mie mi-au trimis pensula blending Travel si abia mi-am facut blog:):*

    RăspundețiȘtergere
  12. Welcome back!
    Doamne...cate bunatati te asteptau in tara! Sa le folosesti cu placere.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Hihi, stiu eu cum au facut fetele rost de adresa ta ;))
    Sa te bucuri de cadourile primite si sa fie asa de fiecare data cand vii in Ro :D
    Pupu!

    RăspundețiȘtergere
  14. mi-a fost dor de tine! :)
    sunt curioasa ce vei avea de spus despre produselee cosmetic plant, tocmai folosesc si eu cateva si mie mi se par foarte bune.
    te pup!

    ps: soferii din alba sunt renumiti in ardeal, cum ca ar fi mai agresivi, poate chiar inconstienti!

    RăspundețiȘtergere
  15. Wow, cati iepurasi generosi :D. Sa le folosesti cu placere!

    Ma bucur ca ai reusit sa intri in posesia produselor Ivatherm. Chiar sun curioasa ce impresii ti-au lasat, mai ales pentru ca am optat pentru aceleasi produse.

    De asemenea, cei de la CP au fost extrem de draguti ca ti-au oferit un astfel de cadou si ma bucur ca si tie iti prieste crema contur ochi :D. Chiar mi-am adus aminte ca nu ar trebui sa ii fac si eu un review :P.

    Bratara de la Choco e absolut superba! Sa o porti cu placere :*.

    Iar pe final, iti doresc succes cu mutatul! Te voi sustine spiritual si virtual :D.

    Welcome back again si abia astept postarile viitoare!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Bine ai venit!
    Asa ma enervez ca toata lumea e multumita de anumite produse, iar pe mine nu ma ajuta (acuma ma refer la crema de ochi cosmetic plant).
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. Wow, cate produse frumoase!! sa le folosetsi cu placere pe toate si astept parerile tale :)

    Bine ai revenit la casa de "adoptie" :)

    RăspundețiȘtergere
  18. si eu ma mandresc cu bratara de la Choco :D. A fost o draguta cu noi! Extrem de darnic iepurasul cu tine si de aici deduc ca ai fost fata cuminte :P. Mult succes cu mutarea in casa noua si sa fie intr-un ceas bun :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Ai avut parte numai de surprize! Trebuie sa vii mai des in Romania :))

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  20. Welcome baack!
    Ce de bunatati pe acolo!:)

    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  21. Ne bucuram ca te-ai intors si sa ne povestesti mai multe despre produse cand vei avea timp:*

    RăspundețiȘtergere
  22. @Camelcutza tu esti oricum destul de cunoscuta! Eu personal imi doresc sa cresc mai mult,dar acest lucru nu prea e posibil,pentru ca nu investesc suficient timp si informatie pe blog :) Data viitoare sper sa dau prin Bucuresti si sa ne vedem :P
    Te pup!

    @meekaa nu stiu exact regulile lor,prefer sa nu ma entuziasmez repede.Daca o primesc m-as bucura mult,nu o am si mi-ar fi mega utila plus ca as putea sa fac fericita inca o cititoare!
    Pupici!

    @Just_Me multumesc! Prietenul meu s-a ingrozit de cate nebunii am tot luat aici :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. welcome back >:D< .Sper ca te-ai distrat in vacanta!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Iela acum a coincis cu castigarea uneor giveaway uri si participarea la anumite campanii.La anul Dumnezeu stie ce va mai fi.
    Multumesc mult pentru Benefit! Il folosesc zilnic de cand l-am primit!E chiar nelipsit din poseta.Pup!

    @World of leea multumesc! :* Despre Cosmetic Plant sincer am o impresie buna pana acum.O sa vedeti curand review uri.
    Mda,cand vedeam o masina de Alba deja intram in alerta....
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  25. @Little D multumesc pentru cuvintele frumoase!
    Am sa fac review si la produsele Ivatherm,nu de alta dar sunt datoare de ceva timp :)
    Am prins toti iepurasii si i-am inchis :))
    Pupici!

    @Alexandra la fel mai gandesc si eu ca tine cand un produs nu imi e corespunzator.Sincer,nu stiu de la ce te astepti tu de la acea crema,mai mult de 12 RON nu imi amintesc sa fie,dar sa iti "stearga" ridurile dupa o folosire sau dupa o luna de zile... Eu ma bucur ca imi hidrateaza zona ochilor foarte bine,ca nu e grasa,ca nu e lipicioasa,ca e oarecum prietenoasa cu pielea mea.Ce tip de ten ai?
    Pupici!

    @Camy multumesc! Pupici!
    Casa de adoptie fiind blogul? :D Nu m-am prins.

    RăspundețiȘtergere
  26. @Libertat nu am fost chiar atat de cuminte :))
    Da,imi place mult bratara de la Choco si de fapt imi plac absolut toate produsele pe care le-am primit.
    Pupici!

    @Adina :)) Minunile nu se intampla anual,ci o data la nu stiu cat timp :)) Daca as veni mai des in Romania probabil ca nu i-ar fi prea dor nimanui de mine :))
    Pupici si multumesc pentru tot ceea ce mi-ai trimis!

    RăspundețiȘtergere
  27. Bine ai revenit! Sa le folosesti cu placere!pupici

    RăspundețiȘtergere
  28. @Anda multumesc! Si eu te pup!:*

    @Amalia cu siguranta sunt cumva datoare cu review uri! Nu mai punem la socoteala faptul ca am somat din blogosfera in ultimul timp.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  29. ai trecut prin deva?!si eu nu am stiut!si eu nu te am intalnit?!:O...bad girl...eu stau la jum.de ora de deva.anyway ai avuit parte de fff multe cadouri superbe toate:X.norocoasa mai esti!sa le folosesti cu placere!ma bucur ca ai revenit imi era dor de postarile tale!

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce ma bucur ca te-ai intors, ti-am simtit lipsa!

    RăspundețiȘtergere
  31. Bine ai revenit Andreea!Chiar ma gandeam zilele astea ca trebuie sa reapari cu postarile tale ;))...Cate cadouri, cate colete....cred ca esti in culmea fericirii :)). Cat timp nu-ti mai cumperi nimic? Te-ai cam asigurat pentru 5-6 luni nu? ;))...Te pup si spor la treaba de acum, in noua ta casa! :*

    RăspundețiȘtergere
  32. Bine ai revenit! Sincer, ti-am lipsit lipsa.E prima data cand iti spun ceva, dar ma bucur ca ai revenit. Sa fie intr-un ceas bun mutarea si sa te bucuri de toate produsele!Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  33. Bine ai revenit pe blooog! >:D< Mi-ai lipsiiiiiit! Ma bucur taaare mult ca ti-au placut produsele. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  34. Welcome back!:*:* Mi'a fost dor de tine>:D<

    pf cate produse ai primit/cumparat!! si eu vreau :))

    sa stii ca ai dreptate, soferii din Alba sunt cei mai prosti! poate exista 2, 3 exceptii, chiar daca ma indoiesc:))

    RăspundețiȘtergere
  35. Welcome back!:* Ne lipseai!
    Cate minunatii ai!:X Sa le folosesti cu placere si sa ne scrii despre ele:P

    RăspundețiȘtergere
  36. Bine ai revenit draga mea :) Chiar sunt curioasa de parerea ta cu privire la crema Ivamat.
    Zilele trecute mi-am facut si eu curaj si am comandat de pe Cosmetic Plant doua produse pentru ca nu le gaseam pe nicaieri si deja ma saturasem sa la caut. Astept cu nerabdare si review-urile tale pentru celalalte produse Cosmetic Plant.

    Bine ca te-ai mutat, sanatatea e cea mai importanta :)

    Sa folosesti cu placere tot ce ai primit, iar data viitoare poate ne adunam cateva bloggerite prin Bucuresti si punem blogosfera la cale. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  37. welcome back :) chiar ii spusesem Georgiei ca as vrea si eu adresa ta inainte sa reuseasca sa faca rost de ea, apoi am plecat putin din Buc si chiar am uitiat :) data viitoare ai ceva frumos de la mine :*

    RăspundețiȘtergere
  38. Welcome back :*
    Abia astept sa citesc ce ai mai facut :) Pusi

    RăspundețiȘtergere
  39. Sa folosesti cu mare drag tot ce ai primit si abia astept impresii! :) Acum ma apuc si eu sa postez cadoul de la tine :D Vezi cate fete te iubesc? :)

    Nu aveam idee ca sunt atat de periculoase centralele, dar e cumplit ce spui, sa lesini in casa si proprietarei sa nu-i pese... Bine ai facut ca te-ai mutat, mai ales ca esti mai aproape de munca.

    Pupici multi!

    RăspundețiȘtergere
  40. bine ai revenit>:d<
    sa te bucuri de toate si sa le folosesti cu placere!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  41. @Anka multumesc! Pupici!

    @Choco si eu te pup! :*


    @Madlen cu alta ocazie cu placere! Crede-ma ca nu am reusit sa ajung nici macar la cea mai buna prietena a mea in Brasov :( Sa speram ca la anul voi avea mai mult timp :) Pupici!

    @Coconut really? Multumesc! Pupici! Si eu v-am simtit lipsa!

    RăspundețiȘtergere
  42. @Federova :*
    Inca nu m-am mutat,acum sunt la stadiul de impachetat... saptamana viitoare pe joi asa o sa ma mut.Clar pentru 6 luni de zile nu mai am nevoie de creme :) Nu ai vrea sa stii ca mi-am mai cumparat si eu una alta fata de ceea ce am primit :D
    Pupici!


    @Andra ma bucur ca imi citesti blogul si ca ai avut curaj sa imi scrii acum :)
    Multumesc! Si voi mi-ati lipsit! Pupici!

    @Irina cum sa nu imi placa? Va multumesc mult,atat tie cat si Georgianei! Pupici! Si voi mi-ati lipsit fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  43. @Denisa multumesc! Si mei mi-a fost dor de voi! Te pup!

    @AlexantzA cu siguranta am sa scriu despre ele! Te pup!

    @Cristina chiar mi-ar place sa ne vedem asa mai multe! Ar fi asa fun!
    Abia astept sa ma mut,pentru ca o data cu mutarea asta vor avea loc mai multe schimbari.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  44. @Superficialbeauty dar de ce? Nu stiam ca sunt asa iubita :P Voi unde ati reusit sa va conversati asa in legatura cu adresa mea? :))
    Pupici!

    @deamyworld pupici! O sa mai urmeze o posatre mai personala zilele astea dar as vrea sa incep sa dau startul la review uri :) Pupici!

    @YellowJade si noi abia asteptam sa ne mutam.Pe joia viitoare sunt la casa noua.Of nici nu vreau sa ma gandesc cat o sa am de curatat si de muncit,dar asta este.Se cerea neaparat o schimbare!Eu speram ca aceatsa schimbare sa se petreaca cumva in Praga,dar nu a fost sa fie momentan.
    Iti multumesc inca o data pentru ceea ce mi-ai trimis atat tu cat si Irina! Pupici!

    @Irynuk multumesc! Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  45. Fereste-te de cei de Alba(AB)! Sunt pericol public!

    RăspundețiȘtergere
  46. Fereste-te de cei de Alba(AB)! Sunt pericol public!

    RăspundețiȘtergere
  47. @Libertat nu am fost chiar atat de cuminte :))
    Da,imi place mult bratara de la Choco si de fapt imi plac absolut toate produsele pe care le-am primit.
    Pupici!

    @Adina :)) Minunile nu se intampla anual,ci o data la nu stiu cat timp :)) Daca as veni mai des in Romania probabil ca nu i-ar fi prea dor nimanui de mine :))
    Pupici si multumesc pentru tot ceea ce mi-ai trimis!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter