I'm back :)

 Hello girls!
M-am intors de vreo doua zile si pentru ca am avut diverse de despachetat plus oboseala acumulata pe drum,nu am avut deloc timp decat sa va citesc blogurile,dar se pare ca m-am dezobisnuit sa scriu.Nu ca nu as fi avut ce sa scriu,dar efectiv m-a luat un oarecare dezgust fata de ceea ce s-a intamplat in ultima vreme in blogosfera romaneasca.Nu vreau sa intru in detalii,stiu ca o sa va dati seama exact despre ce este vorba.In acelasi timp am fost suprinsa in mod placut de cateva fete din blogosfera.
Trebuie sa recunosc ca nu ma asteptam la atatea surprize. Prima surpriza dinainte de Pasti mi-a facut-o evident Gia si mi-am exprimat bucuria aici in aceasta postare.Am folosit cu o disperare acuta fondul de ten MAC Studio Fix si efectiv il ador! Traiesc cu groaza ideea ca intr-o zi se va consuma si nu am altul  la rand,identic ca el :) Pensula MAC e fantastica,nu cred ca e greu de crezut faptul ca a devenit pensula mea favorita.
Apoi cand am ajuns in Romania ,am dat comanda la Cosmetic Plant si asteptam cuminte sa imi vina curierul ca sa imi platesc produsele.Initial am crezut ca ei acopera transportul,dat fiind faptul ca valoarea produselor a fost undeva peste 100 RON.Nu va spun cat l-am chinuit pe bietul curier si ii explicam ca eu trebuie sa le platesc si omul a sunat la sediul Cosmetic Plant sa se lamureasca daca trebuie sa platesc ceva sau nu.Ii tot replicam ca eu am facut o comanda si nu vreau sa fiu neserioasa si sa nu o platesc :)


Am vorbit la telefon apoi cu Ina Rachita (Asistent Marketing Cosmetic Plant) care m-a asigurat ca produsele pe care le-am comandat in final sunt cadou de Pasti de la Cosmetic Plant.Are o voce calda si m-am bucurat sa aud un "servus" fie si la telefon.M-am bucurat mult,nu ma asteptam la o asemenea surpriza!Imediat ce le-am primit le-am bagat in "teste".Primul produs folosit si pe care il iubesc cel mai mult e crema de ochi Q10.
 O sa aflati mai multe zilele urmatoare,impresia mea despre produsele testate Cosmetic Plant.Nu pot decat sa spun ca per total imi plac mult si nu spun asta doar pentru ca le-am primit,o sa vedeti si voi pe viitor de ce :) Chiar nu am obiceiul sa laud produsele pe care le primesc,din simplul fapt ca le primesc.

Si apoi a "plouat" cumva iar cu diverse colete: de la Iela am primit produsul castigat acum o luna de zile, High Beam Benefit (folosit zilnic de cand l-am primit,il ador!) si o mostra de fond de ten Sephora,care din pacate am uitat sa o pozez:


de la Chocolate am primit o bratara Swarovski absolut superba facuta chiar de ea:

aici in poza de la Choco se apropie de realitate:



de la Adyna am mai primit cateva produse in afara de rimelul L'Oreal castigat la un giveaway acum cateva luni pe blogul ei.Nu ma asteptam sa imi placa atat de mult rimelul L'Oreal.Acum am realizat ca nu am facut swatches la oje,fard si gloss,dar am sa revin cu un update diseara.Ojele imi plac mult,la fel si rimelul ,iar fardul inca e netestat.Nu prea m-am machiat in vacanta decat putin,asta insemnand rimel,fond de ten,blush si mascara.



Acasa ma asteptau cuminti si coletele  primite de la:

-Gerovital Plant


....si de la Ivatherm:




Fix inainte sa plec la Sibiu,m-am tot conversat la telefon cu Georgiana care imi pregatise deja o surpriza impreuna cu Irina.Hey fetelor,nu stiu cum ati reusit sa faceti rost de adresa prietenului meu,dar clar am fost suprinsa atat de gestul vostru cat si de perspicacitatea voastra :) Am primit trei produse minunate bio: un unt de corp si doua sapunuri.Untul l-am testat doar pe mana,miroase atat de frumos ca imi e mila sa il folosesc :)



Va multumesc tuturor pentru suprizele facute si apreciez gestul! Chiar ii spuneam prietenului meu asa intr-o doara "Brusc toata lumea ma iubeste!" :) Nu aveti idee cat de mult m-am bucurat!
Choco mi-a indeplinit dorinta de a avea cartea lui Robert Jones-Machiajul Perfect (imi era teama ca nu am sa o gasesc la mine in oras si am rugat-o pe ea sa mi-o cumpere contra cost).


Am sa va las pozele,urmand ca in zilele urmatoare sa ma apuc serios de scris despre produsele testate in ultimele doua saptamani.
Acesta s-a vrut a fi un post mai mult de multumire fata de cei care m-au facut sa zambesc,dar e mai mult un ramble.
Btw stiti ce voce super are Ramona J la telefon? Mie mi se pare ca are un accent de englezoaica :) Iar Adina m-a surprins cu un e-mail de "welcome back".Multumesc fetelor!

 Ma bucur ca am ajuns acasa ( ma rog,in Cehia) pentru ca imi era un dor teribil de motanul meu si sa fiu sincera avand in vedere prin cate peripetii am trecut pe drum ,credeam ca nu vom mai ajunge cu bine... Nu vreau sa fiu rautacioasa,dar am impresia ca soferii din judetele Alba- Deva sunt putin cam periculosi,ca sa nu spun inconstienti.Cum sa mergi pe drum national pe contrasens,cum sa faci depasiri riscante,cum sa astepti sa ti se dreaga propria greseala numai dand flash-uri?! Si eu care credeam ca soferii braileni sunt fara cuvinte,pentru ca majoritatea sunt tupeisti si "iti taie fata" la volan.De la Sibiu pana la intrarea in Arad,pe parcursul acestui drum am vazut "doar" sase accidente... Ma luase panica,frica si toate cele.Imi era mila si de bietii oameni care au fost accidentati sau in cazurile alea cele mai rele,au murit....Ma intreb cum de nu am mai intalnit vreun alt accident pana in Sibiu si de ce politia judetului Alba doarme?! Bine ca a avut grija sa ne dea amenda pentru ca am circulat mai mult cu 5 km pe ora decat era legal.Pe altii care nu au luminile aprinse,care intra pe contrasens nu ii mai sesizeaza....
 Revenind la alte aspecte,eu peste o saptamana ma mut la casa noua.Cu chirie evident.O sa am access la internet dar o sa am o gramada de spalat/asezat/frecat fiecare colitisor al casei.
Mutarea asta s-a vrut a fi o reducere a cheltuielilor si mai ales in primul rand a faptului ca dupa ce m-am intoxicat cu monoxid de carbon de vreo trei ori pana acum si am ajuns la urgenta,doamna proprietara nu prea binevoieste sa repare centrala,ba din punctul ei de vedere totul merge perfect.Deci... nu imi risc sanatatea ca sa stau undeva central,asa ca am preferat sa ma mut undeva mai pe la marginea orasului,cam la 5 minute distanta de locul de munca actual.Azi am semnat contractul cu noul proprietar si sa speram ca va fi bine.Pare un tip de treaba si chiar vorbeste engleza!
  Va multumesc ca m-ati citit si ati fost alaturi de mine chiar daca eu am fost cam away de tot ce inseamna spatiu virtual in ultima vreme... Pff n-ati vrea sa stiti ce greu mi-a fost fara internet timp de 2 saptamani :)
  Apropo,s-a umplut blogosfera de afilieri Sigma,asa ca nu am ratat  ocazia sa ma afiliez si eu.Nu stiu daca voi avea sansa sa castig o pensula pentru mine si una pentru o cititoare a blogului,dar vom vedea zilele astea :)


Pupici,
Andreea

Supercounters