Promotii Coastal Scents

 Azi evident nu am avut ce face,cam asa as putea sa descriu faptul ca mi-am aruncat ochii astazi  pe Coastal Scents.
Nu mi-am comandat nimic (cum ziceam sunt in stadiul ala de "retinere" a cosmeticelor) dar poate vreti voi ceva.
 Mie mi-ar fi facut cu ochiul paleta neutral,dar cum ziceam: prea multe farduri,cosmetice etc care imi expira,deci rezist cu indarjire.








  Azi mi-am cumparat costumul de baie,care da,e rosu! :)) Bine,cu niste imprimeuri albe.M-am tot uitat dupa ochelari de soare si in final cred ca imi iau de la H&M maine.Daca astept sa gasesc eu perechea care imi place,astept mult si bine,cei care imi plac sar bugetul alocat lor :)) Mi-am luat si cateva tricouri si miercuri sa inceapa vacanta! :D
Nu va mai zic deznodamantul la povestea anterioara decat ca in final a iesit exact asa cum mi-am dorit eu.Evident entuziasmul cu vacanta e la cote apoape nule la ora asta (deh a avut cine sa mi strice buna dispozitie in ultima saptamana),dar sunt convinsa ca va atinge cote maxime pe parcurs! Multumesc tuturor pentru incurajari si sfaturi!


Va pup si va iubesc,
Andreea

Supercounters