Castigatoarele concursului Summer Make Up Contest

    Iata ca a venit si momentul pe care il asteptati si eu sincera sa fiu nu prea il asteptam pentru ca trebuie sa aleg dintre atatea machiaje frumoase doar 3... In primul rand va multumesc la toate pentru participare,mi-au placut absolut toate machiajele,asadar FELICITARI TUTUROR! Din pacate a trebuit sa si aleg...
   Atunci cand am ales un machiaj m-am gandit in primul rand daca va avantajeaza acel machiaj,daca inspira ideea de vara si cat de bine a fost realizat machiajul din punctul meu de vedere.
    La "jurizarea " machiajelor a contribuit o prietena,deci mi-a prins foarte bine parerea ei din afara.
Si acum sa nu ma mai scuz,pentru ca oricum as face,nu va pot premia pe toate... dar am speranta ca ma veti intelege si veti mai participa cu drag si la alte concursuri de machiaj pe viitor!


Iata alegerile mele:

Posesoarea acestui premiu este:



Ami ! 
Mi-a placut cel mai mult machiajul acesta,din cele doua realizate de ea. La celalalt machiaj am avut senzatia ca nuanta rujului e cam "tare". Oricum va spun sincer,am stat in dubii cu care din cele doua machiaje sa o premiez,pentru ca mi-au placut ambele! Sprancene perfecte,machiaj blenduit perfect,machiaj care ii pune in evidenta trasaturile fetei!








Felicitari Ami!


         ***************************************************************

Posesoarea acestui premiu este:



Ionny



Felicitari Ionny! Apreciez si tinuta de vara care ai purtat-o cand ai facut pozele :P
Eu as fi renuntat la sideful ala alb,in schimb mi-a placut mult de tot cum te-ai "jucat" cu nuantele!


*************************************************************************
Posesoarea acestui premiu:


Simi




 Felicitari Simi!
Imi place ca si ea s-a jucat cu nuantele,le-a blenduit perfect si linia tusului e peeeerfecta!
Trebuia musai premiul tau sa contina o trusa in nuante de verde,ca tot folosesti culoarea asta!

 ************************************************************************

Si mai am un premiu pentru cineva!
Machiajul e blenduit ca la carte si e mega frumos!!
Poza cu produsele tale nu am,dar vor fi trei produse surpriza! Eu sunt sigura ca te vei bucura de ele ,pentru ca sunt niste produse care mie personal imi plac mult.
Castigatoarea premiului surpriza este:


Andreea





Felicitari Andreea!

Eu va multumesc inca o data tuturor pentru participare si nu ma astept sa fi avut aceleasi "gusturi" in alegerea castigatoarelor,ci doar sa ma intelegeti!
Am vazut ca toate v-ati dori paleta Sleek,din pacate am avut una singura si... daca Cosmetic Style ar fi acceptat plata cu cardul as mai fi introdus la inca  un premiu inca o paleta! Dar asa sa stau sa comand de pe site ul Sleek paleta,sa o astept etc... Imi pare rau,am distribuit premiile cum am crezut eu de cuviinta.

Va multumesc tuturor,toate machiajele au fost originale,aparte,de vara! :*

Last Edit:
La comentarii in postarea anterioara cateva dintre voi v-ati spus opinia. Mi s-a parut interesant ceva:  cel mai aproape de decizia mea in ceea ce privesc castigatoarele a fost Camelia. :)

Imi cer scuze,am uitat efectiv sa va "spun" sa imi lasati adresele voastre pe bazardeimpresii[at]yahoo[dot]com 
Am nevoie de numele complet si adresa voastra completa.


Pupici,
Andreea

Supercounters