Concurentele Summer Make Up contest!

 



Am sa atasez pozele cu machiajele fetelor care au participat la concursul meu de machiaj.Ordinea e absolut aleatorie,momentan nu dezvalui numele  castigatoarelor care mai mult sau mai putin le-am ales cu ajutorul unei prietene.Am vrut sa aflu si parerea unei persoane care nu va cunoaste si e cumva din afara,deci a putut sa fie mai obiectiva ca mine.
  Concursul l-am incheiat mai devreme cu o zi din simplul fapt ca de maine imi a fi mai greu sa ma decid asupra castigatoarelor,si sincera sa fiu care a vrut sa se inscrie a facut-o deja!  Nu am primit mail decat de la o singura fata,asta din timp,acum vreo 4 zile,ca nu se poate inscrie atunci,de aceea si prelungisem concursul.





Cum spuneam,ordinea e aleatorie:

Simi







Monica






Deena


Andreea









Anca





Mada Machiaj 1





Mada Machiaj 2











Ionny




Bianca Han







Amy Make up 1




Ami Make Up 2





Bondarica Machiaj 1















Bondarica Make Up 2





Andreea A


Acestea sunt machiajele,sper ca nu am omis pe nimeni,o sa verific din nou folderul cu mailurile voastre si casuta mea de e-mail.
Pe mai tarziu! :*


Pupici,
Andreea

Supercounters