Castigatoarele Giveaway-ului Sleek Make up +Thboxes !

    A venit si momentul sa anunt cele doua castigatoare.Mai ca imi e teama,va spun sincer,au fost atat de multe inscrieri si unele dintre voi chiar s-au straduit sa obtina cat mai multe Like-urile la fotografiile atasate.Pentru ca am fost pur si simplu uimita de numarul impresionant pe care l-a strans o fata,am decis ca ei sa ii acord un premiu,la fotografia la care a strans cele mai multe like uri.Teoretic daca ma ghidam dupa asa ceva ea castiga ambele premii,dar nu mi se pare normal.
   Am facut doua liste cuprinzand inscrierile pentru fiecare premiu in parte.La cel de-al doilea premiu nu am mai facut lista detaliata si o sa intelegeti imediat de ce. La Premiul 1 am ales cu Random.org,iar la al doilea efectiv a castigat fata care a avut cele mai multe like -uri,deci lista detaliata nu isi mai avea rostul din moment ce am renuntat la Random.org.Ideea asta mi-a venit imediat dupa ce am sesizat ca si alte fete care au organizat concursuri au procedat exact asa.
Trebuie sa recunosc ca a fost putin frustrant sa fac listele,sa va pun in ordine crescatoare (am vrut sa avantajez totusi persoanele care au cerut like uri la pozele lor si implicit la Fan page-ul blogului meu).Unele persoane chiar au fost super dragute,au dat share pe FB,au scris pe blogul lor despre concurs.Mi s-a parut totusi ca  unele dintre voi chiar v-ati dorit aceste premii,iar eu acum am regretul ca am doar... doua! Oricum nu fiti dezamagite,cel putin doua giveaway uri vor mai urma in decursul acestei luni.Nu o sa va mai bat la cap cu Like uri,mi-am facut damblaua si am organizat si eu un concurs de acest gen.

Listele pentru Premiul 1
 Au fost inscrieri mai putine pentru premiul 1 si nu prea inteleg de ce,v-a placut asa mult premiul 2?Au fost mai exact 25 fete,iar pentru Premiul 2 - 40 fete.
In prima lista aveti in partea dreapta exact cate persoane au participat,numarul lor de entry-uri.La cele care le lipsea fix un vot ca sa ajunga la 2 entry de exemplu,le-am acordat inca un punct.Eu zic ca nu am dezavantajat pe nimeni,ci pur si simplu  nu puteam de exemplu sa dau cuiva cu 21 like uri  5 sanse de castig,au fost 4 entry uri. Daca va mai amintiti sistemul a fost destul de usor : 5 like-uri/foto = 1 entry




Acum sa aflam castigatoarea acestui premiu:



Random a ales numarul.....


  Numarul 88 este Mihaela Popa.Felicitari!

 Mihaela s-a inselat in comentariul ei,au fost fete care au avut totusi mai multe voturi ca ea,dar ea a fost in final norocoasa!


******************************************************************************
Lista pentru Premiul 2 nu este amanuntita,am si explicat de ce: pentru ca nu am ales cu Random.org,dar se poate vedea exact cate like uri a avut fiecare:








 Cred ca v-ati dat seama deja cine e castigatoarea  acestui premiu:
 

Castigatoarea este Andreea Paunescu cu 134 Like uri!

Felicitari fetelor! Astept adresele voastre pe bazardeimpresii[at]yahoo[dot]com
 in termen de 48 ore,in caz contrar se aleg alti castigatori.


   Sper ca ati sesizat ca am dat Like la fiecare poza de-a voastra, a fiecaruia care a participat si ca am incercat ca lucrurile sa iasa ok.
  Asa cum spuneam la inceputul postarii nu fiti dezamagite cele care nu ati castigat, pentru ca una bucata paleta farduri  Sleek va urma la urmatorul  giveaway + alte surprize! Eu va multumesc mult de tot pentru participare si implicare,daca as fi putut v-as fi premiat pe toate! :*
  


Pupici,

Supercounters