♥ Wishlist ♥

   De ceva vreme nu am mai facut un wishlist,adica nu l-am scris aici,dar in mintea mea il am. Well.. sa vedem la ce "poftesc".
La capitolul cosmetice:


Urban Decay 24 7 Glide On Pencil -Zero ♥ -

Mi s-a pus pata rau de tot pe creionul asta si totusi cred ca nu luna aceasta,luna viitoare presimt ca o sa imi si concretizez dorinta.Tind sa cred totusi ca am sa il iau cumva la o trusa,desi in truse e varianta mini,dar presupun ca il gasesc macar la jumatate din varianta produsului full size,right?

 

Blush MAC Blush  una din nuantele astea ShyBeauty /Eversun  
  
Mi-am luat in final MAC Sunbasque si bine am facut!


♥Kit-ul Benefit pentru sprancene
pentru ca am tot vazut sprancene foarte frumos conturate cu el,si acum na,ravnesc si eu la el.Totusi e cam scumpel produsul asta....






Lipstick Sleek - Heartbreaker /OMG


De ce mi-as dori un lipstick Sleek Make Up? Pentru pigmentatia rujurilor evident.La ce farduri pigmentate au cei de la Sleek,cu siguranta si rujurile sunt yuuumy.Cu ce nuanta sa incep?!



OPI Texas Lil Shooters Mini Collection 4x3.75ml

Austintatious Turquoise si Do You Think I’m Texy imi par geniale! In plus eu ma plictisesc  rapid de ojele mari,niciodata nu am reusit sa consum una intreaga.
Ojele mai pot astepta,nu e asa graba :D



Yves Saint Laurent Everlong Mascara

*cred ca m-am razgandit in privinta lui si vreau Lancome Hypnose.



Mavala 2 Protective Base Coat
Pentru ca am nevoie de un base coat! Si totusi pana una alta am sa ma indrept spre un base coat de la Flormar.
* cred ca il pot inlocui cu Sally Hansen lejer si ma costa tot la fel.

Brush Kit  Sigma Make Me Classy Black
Asta-i durerea cea mai mare! Mi-l doresc mult de tot ,dar m-ar satisface si as fi pe deplin multumita si cu un travel kit Sigma!


-L-am castigat la un giveaway!!!!!!




Dry'n Shape Sigma
Evident inainte imi trebuiesc pensulele si apoi asta e o "nimica" toata fata de valoarea pensulelor.





FUDGE body builder shampoo
Il vreau si il vreau.Dar va trebui sa ma astept ceva vreme.Vreo 2 sampoane de la Manufaktura si inca alte doua de la alte firme zac in sertarul din baie.

Matrix Shampoo
Si pe asta il vreau si pe multe altele.Lol
-L-am achizitionat in final atat samponul cat si balsamul!


Si acum wishlist la haine:
H&M oversized top



H&M again....



Reserved .....




 


Long wishlist,right?
Rochita Reserved cu flori mi-o doresc foarte tare,dar am gasit-o cu un numar mai mic fata de ce imi trebuie mie :(

Ar trebui sa o las mai usor cu wishlistul de cosmetice,nu de alta,dar sunt mandra posesoare a paletei Urban Decay vol 3 si inca o paletuta Too Faced achizitionate de la Ami.Abia astept sa le am! ♥ Adios farduri pana la sfarsitul anului astuia cel putin! In caz ca ma vedeti ca mai cumpar farduri,trageti-ma de mana :))

Last Edit: Pentru ca tot vizitez zilnic website ul Paula's Choice am uitat sa adaug si produsele pe care mi le doresc de la ei!!! Huh.

Pana data viitoare,
Andreea

Supercounters