Despre CheapSmells.com

 CheapSmells.com e un al doilea StrawberryNet pentru mine. Pentru ca niciodata nu pot hotari doar sa comand de pe un site anume,evident fiecare are cate ceva din ceea ce mi-as dori eu sa cumpar.Prima mea comanda de pe CheapSmells a fost un set Calvin Klein de care am fost multumita,asta exact acum un an de zile,fix in luna iulie. A doua comanda a urmat in octombrie anul trecut cu doua parfumuri. Mie mi-au ajuns ambele comenzi in maxim 10 zile,din ceea ce imi amintesc eu in fix o saptamana de cand am dat comanda. Destul de repede si de echitabil zic eu mai ales ca am platit cu International Standard.
 Aseara am constientizat ca rimelul meu L' Oreal se cam termina si mi-as dori sa incerc si altceva.Chiar m-a surprins acest rimel,a fost chiar bun,dar acum ca e la finalul produsului din tub,deja s-a cam uscat. Bineinteles ca mai am "in stoc" inca un rimel Max Factor si unul Essence dar nu,chiar m-am plictisit de ele.La capitolul mascara si fond de ten m-am hotarat sa nu adun mai mult de 3 produse o data in acelasi timp.
  Pentru ca am auzit numai de bine despre Lancome Hypnose Custom-Wear Volume Mascara 
si mi-a fost recomandat am zis ca e un prilej bun sa il si cumpar,nu?

Evident nu m-am pus sa il caut in Sephora,sa ma uit la pretul lui,pentru ca stiu foarte bine ca preturile sunt "umflate". Initial m-a tentat sa dau comanda pe StrawberryNet (ma ajungea 107 RON) ceea ce era echitabil plus un gloss CK la promotie pe care il ofereau ei.Buuun. Nu stiu ce mi-a venit si mi-am adus aminte de CheapSmeels si bine am facut.Am primit eu o notificare cu o promotie de mascara pe mail de la ei zilele trecute,dar am cam ignorat-o.Ei bine,mi-am zis daca au mascara Lancome ,ceea ce caut eu? Si iata, folosind codul Lashed2011 aveti o reducere de 5 euro la checkout. Reducerea va fi aplicata strict la pretul rimelului,nu conteaza ceea ce mai adaugati in cos. Cu reducerea respectiva si chiar si cu "marele" shipping (2 euro), rimelul Lancome pe CheapSmeels impreuna cu inca doua mono-uri Wet n Wild  m-au ajuns fix 19 euro cu tot cu shipping!  Adica 470 czk in loc de 619 czk cat ma costa pe StrawberryNet, diferenta de 5 euro asadar.
  Daca nu foloseam codul respectiv evident imi renta mai mult sa comand de pe StrawberryNet asa cum imi si era intentia.
Codul respectiv daca intentionati sa va comandati unul din cele doua rimeluri Lancome,mai e valabil doar astazi US time.

Rimelul pe StrawberryNet il gasiti aici.

 Voi ati comandat vreodata de pe CheapSmells.com? Ati fost multumite de ei?


Last Edit: Pentru ca Emi m-a intrebat in comentarii daca cei de la CheapSmells livreaza si in Romania,acum am verificat si din pacate nu livreaza si in Romania.... Varianta StrawberryNet e mai buna,livreaza worldwide si au preturi accesibile!


Pupici,
Andreea

Supercounters