Scurte opinii despre MUFE HD foundation,HD blush si green primer

   Nu stiu daca va mai amintiti postarea in care spuneam ca mi-a oferit o tipa la Sephora mostre cu doua nuante de fond de ten MUFE HD ,un blush HD si un primer green.
  Azi revin cu cateva impresii,a nu se intelege "review" pentru ca din doua utilizari ale unui produs nu imi pot face o idee clara asupra partilor pozitive/negative in ceea ce priveste produsul respectiv.
  Initial am fost mai mult decat incantata de MUFE HD Foundation,poate din cauza extazului de a vedea standul MUFE in Sephora din Brno :))
Cele doua nuante sunt similare 125 si 127, numarul 125 in mod ciudat a iesit mai inchis in poza,dar e mai deschis decat 127. Nuanta 127 bate spre tenta de roz.
Ca  si acoperire MUFE HD foundation acopera sa spunem cu indulgenta mediu. Nu poate sa imi acopere nicicum cearcanele, fara anticearcan e exclus sa porti acest fond de ten.(cel putin in ceea ce ma priveste). E aproape transparent pe ten,efectiv se face una cu tenul si da un glow subtil tenului.
  E un fond de ten care l-as folosi mai degraba vara la ce grad mic de acoperire are si l-as folosi cu siguranta mai ales cand fac poze.E genul de fond de ten cu care arati mai bine in fotografii decat in realitate :)
  L-am folosit de patru ori pana acum,de doua ori nuanta 125 si de doua ori cealalta nuanta 127. Imi place ca avand grad mic de acoperire,nu dispare oricum de pe ten,mai ales daca folosesti un primer sau o pudra peste el.


MUFE HD blush no.8 - imi place,e un blush crema,o nuanta placuta,rezista pe ten fata de alte blush uri crema dar e super subtil pentru cineva care vrea ceva mai pronuntat.Da mai degraba un glow tenului.
Tip: in ambalaj par mult mai "tari" nuantele decat nuanta reala a blush ului de fapt aplicat pe ten.



MUFE HD green primer. Ei bine daca MAC Prep +Primer e intr-adevar un primer foarte bun pentru ten,daca pudra Laura Mercier la fel e un produs foarte bun... acest primer care costa imens pentru ceea ce face.... nu l-as cumpara! Cica ar "neutraliza" roseata din cauza culorii si ar tine tenul matifiat.
Mie nu mi s-a parut nici un fel de diferenta intre a il folosi si a nu il folosi.... La 40 euro cat costa produsul full size aici in Sephora cred ca trebuia sa vad o diferenta.
Nu stiu cum sunt restul primerelor,ca tipa aia insista sa imi dea green primer,daca era dupa mine l-as fi ales pe cel nuanta pielii.


Nu am avut cum sa testez acasa,dar MUFE Aqua liner sigur  mi-as fi cumparat,aveau niste nuante de-a dreptul electrizante!Impresii despre aqua liner  gasiti aici la Iela. Si eu mi-as fi cumparat nuanta aia de mov!


Concluzie: primer cu siguranta nu imi voi cumpara de la MUFE,dar fondul lor pe viitor m-ar tenta + aqua liner purple.


Pupici,
Andreea

Supercounters