Giveaway rapid !- CLOSED

    Nu e chiar giveaway rapid,e mai degraba giveaway de o zi. Despre ce anume e vorba?
  Am primit prin e-mail un voucher Garnier cu o reducere de 25% la produsele Garnier Pure sau Pure Active, valabil in farmaciile Sensiblu sau Catena, care poate fi folosit pana la sfarsitul lunii august.
    Din pacate eu nu pot beneficia de el,dar pot sa il ofer uneia dintre voi.  Pentru a il folosi, trebuie sa il scoateti la imprimanta.

    Daca va intereseaza acest voucher,va rog sa imi lasati un comentariu  ca va doriti acest voucher si o adresa de e-mail in acest format : bazardeimpresii[at]yahoo [dot]com (pentru a evita spamul in ceea ce priveste casuta voastra de e-mail)  Bineinteles in locul adresei mele lasati adresa voastra :)
  Daca vor fi mai multe doritoare pentru acest voucher,am sa aleg cu Random.org  Va rog sa nu va inscrieti la acest giveaway daca nu aveti de gand sa folositi acest voucher,ca sa dati sansa unei persoane care chiar isi doreste sa il foloseasca.

Concursul e valabil pana maine.Va multumesc  de intelegere!


Update: Fetelor,am doua vouchere de oferit in final! Ma bucur de asta,mai ales ca momentan 4 persoane sunt interesate de voucherul Garnier (deci asadar vor fi mai putine persoane dezamagite). Va pup!


Pupici,
Andreea

Supercounters