Summer Make-Up Contest! INCHIS

 Buna fetelor!




CONCURS INCHIS! 
Castigatoarele le aflati aici 
http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/07/castigatoarele-concursului-summer-make.html


  Pentru ca in luna iulie se fac fix 3 ani de cand am acest blog,asadar surprizele mele fata de voi continua! M-am decis sa dau startul la un mic concurs de machiaj.Premiile nu sunt multe,dar vor fi oferite cu drag! Initial am zis sa fac din nou giveaway cu aceste premii,dar apoi m-am razgandit (tocmai ce am incheiat un giveaway acum o saptamana!)  si chiar am primit cereri in privinta organizarii unui concurs de make up.




Premiu oferit de mine:




Paletuta Curaçao Sleek in editie limitata  (detalii despre ea aici) , jumbo eye pencil  Essence nuanta Copper rulez! nr 3 si o mostra Orzene Shampoo Beer (10 ml)










 Premiu oferit de cei de la Make Up Studio:



    Este vorba despre un tus lichid Make Up Studio nuanta  green si un fard duo "touch of green",ambele produse  oferite de Make Up Studio.





Premiu produse Essence





Acum ca v-am aratat premiile,sa va spun si despre ce anume este vorba.

Tematica e   "Summer Make Up".

Poate fi un make up mai dramatic sau unul mai simplu,lejer de vara,numai voi decideti asta!
Ca sa nu mai existe pe ultima suta de metri a incheierii concursului "ploaie" de machiaje deja facute pentru blogurile voastre sau pentru concursurile altor fete din blogosfera ,am decis ca fiecare participanta sa ataseze in poza  principala unde se vede machiajul cu intreaga fata o foaie pe care sa scrie  "Make Up Contest - Andreea's Land blog" in poza respectiva, eventual scris pe o coala de hartie pe care sa o tineti in mana cand faceti poza :)   Nu vreau sa va suparati pe mine de aceasta noua regula,dar mi se pare frumos ca din moment ce va doriti aceste premii sa va si dati putin silinta pentru ele.Stiu ca nu sunt premii consistente,dar din moment ce va oferiti sa participati,e cazul sa nu trisati.Nu am nici un fel de problema daca doriti sa va refaceti machiajele voastre mai vechi,cele care stiti ca va avantajeaza!

   Concursul este deschis tuturor persoanelor atat din Romania cat si din afara ei. :)
Fiecare participanta poate participa cu maxim doua machiaje,si maxim 5 poze pentru fiecare machiaj in parte.Va rog sa va decideti la 5 poze,si nu la mai multe.
   Mi-as dori sa vad o poza cu intregul machiaj,o poza close up al ochilor deschisi/inchisi.(deci in total ar fi 3 poze).Daca nu va puteti decide la 3 poze,atasati 5 :) Daca aveti indemanare sa faceti si un colaj din pozele voastre,e perfect,il puteti trimite impreuna cu restul pozelor care se vor vedea in detaliu (colajul e optional,il pt face eu)

Va rog sa va tineti departe de Photoshop sau orice program de modificare a pozelor,pentru ca imi voi da seama. Este acceptata editarea pozelor doar pentru corectarea posibilelor imperfectiuni alte tenului.

Data limita de inscriere in concurs: Miercuri, 27 Iulie
Pe 28 sau pe  29 Iulie,cel mai probabil pe seara,voi anunta cele doua castigatoare.

Sper ca "regulile" va par ok si sa participati in numar cat mai mare!

Apropo,am observat ca dupa fiecare concurs de machiaj sunt persoane extrem de interesate sa vada si restul de machiaje necastigatoare. Va rog atunci cand participati, sa specificati clar  in e-mail daca sunteti dispus dupa incheierea concursului sa va fie afisat machiajul sau nu! Decizia cu siguranta va apartine! Din punctul meu de vedere acest pas ar putea fi omis,pentru ca zic eu ca nimeni dintre fetele care nu vor castiga nu si-ar dori sa isi vada fotografia cu machiajul aici. NU se vor vota machiajele,imi rezerv dreptul de a alege machiajele castigatoare cum cred eu de cuviinta:  sa puna in valoare trasaturile voastre si sa exprime bucurie & eleganta,cat de complex va fi machiajul etc

Daca aveti intrebari sau nelamuriri, lasati un comentariu mai jos.Anyway,daca aveti placerea de a ma urmari prin GFC sau a da like paginii mele de FB,e doar alegerea voastra,nu e nici un fel de conditie obligatorie! Din moment ce va aflati chiar acum aici pe aceasta pagina,banuiesc ca daca va place blogul meu o sa deveniti si follower/fan sau deja sunteti.

Si sa nu uit ceva  important: nu exista Premiul 1, Premiul 2 sau Premiul 3  la acest concurs,asadar va rog atunci cand va inscrieti in afara de pozele cu machiajul vostru,acordul ca pozele sa fie publicate daca nu sunteti printre fericitele castigatoare ,sa imi mentionati ce premiu va atrage cel mai mult! Nu promit nimic,doar ca o sa incerc sa tin cont de parerea voastra,atat!

Vreti sa va inscrieti?
Atunci astept pozele cu machiajul vostru la bazardeimpresii [at]yahoo[dot] com
Inscrierile nu se fac la aceasta postare! 

Mult succes si inspiratie! :)

Si nu in ultimul rand, va multumesc din suflet ca sunteti alaturi de mine si de micul meu spatiu virtual!

 
Pupici,
Andreea

Supercounters