Inca o dezamagire adaugata la StrawberryNet ....

     Da,exact! Este vorba despre site-ul StrawberryNet. Prima faza care mi s-a parut putin cam neortodoxa la site -ul asta a fost ca inainte de Pasti anul acesta au oferit anumite vouchere,cu o reducere de 50% la o comanda pe care o puteai face pe site-ul lor. Nimic de reprosat,faptul ca acel voucher eu nu l-am primit,desi am 3 conturi de strawberry si am la activ cel putin 20 comenzi la ei. Nu m-am suparat deloc,dar efectiv nu mi-a picat deloc bine cand au oferit acel voucher la persoane care nu comandasera in viata lor de pe Strawberry! Evident in loc sa fie de partea clientilor fideli,ei au considerat probabil sa ii avantajeze si pe cei care nu comandasera la ei. Stiu ca au fost si persoane care au primit acest voucher si au comenzi numeroase la ei,dar nu pot inca sa pricep de ce au oferit acel voucher si la persoane care nu comandasera niciodata....
  Am trecut peste incident,de atunci am comandat inca de vreo doua ori de pe site-ul lor.

Ieri seara m-am uitat la ofertele lor la parfumuri,mi-a facut cu ochiul pretul la Lolita Lempicka si am sesizat ca au adus cateva produse Make Up Forever. Buuun mi-am zis: fac comanda la ei! Ideea e ca preturile mi s-au parut super in RON,dar nu si in CZK.Pana acum plateam cu cardul in RON,acum vad ca sunt obligata sa platesc in coroane cehesti (czk) pentru ca vezi dle,ei acum pre-platesc TVA-ul.
   La cele doua produse pe care le-am pus in cos,un parfum Lolita Lempicka si o pudra pulbere MUFE, diferenta intre a achita in RON si in CZK nu e chiar micuta: 53 RON. 
1576 Czech koruny = 274 Romanian leu


Nu o sa saracesc de 53 RON,dar ma intreb cum de nu se pre-platea TVA pana acum in Cehia,cand astia platesc TVA la greu,pentru orice!!! Asta e noua strategie StrawberryNet de a umfla preturile pentru fiecare tara in parte? Normal ca eu selectez  Romania ca tara atunci cand intru pe Strawberry pentru ca nu inteleg ceha si doi,preturile sunt mult mai ok in Ron.


  Trebuie sa recunosc ca nu sunt chiar mirata de decizia lor,dar nu pot sa zic ca imi convine.
Ambele produse pe care le-am pus in cos,costa evident mai mult aici decat pe StrawberryNet.


Nu as vrea sa ma intelegeti gresit,nu sunt nemultumita de serviciile celor de la StrawberryNet,am sa continui sa cumpar de la ei,vroiam ca in acest post sa subliniez si ce nu mi-a placut sau ce anume nu-mi place in ceea ce ii priveste.


Voi ati avut astfel de dezamagiri cu alte site-uri,sau chiar cu ei?

Pupici,
Andreea

Supercounters