Inca o dezamagire adaugata la StrawberryNet ....

     Da,exact! Este vorba despre site-ul StrawberryNet. Prima faza care mi s-a parut putin cam neortodoxa la site -ul asta a fost ca inainte de Pasti anul acesta au oferit anumite vouchere,cu o reducere de 50% la o comanda pe care o puteai face pe site-ul lor. Nimic de reprosat,faptul ca acel voucher eu nu l-am primit,desi am 3 conturi de strawberry si am la activ cel putin 20 comenzi la ei. Nu m-am suparat deloc,dar efectiv nu mi-a picat deloc bine cand au oferit acel voucher la persoane care nu comandasera in viata lor de pe Strawberry! Evident in loc sa fie de partea clientilor fideli,ei au considerat probabil sa ii avantajeze si pe cei care nu comandasera la ei. Stiu ca au fost si persoane care au primit acest voucher si au comenzi numeroase la ei,dar nu pot inca sa pricep de ce au oferit acel voucher si la persoane care nu comandasera niciodata....
  Am trecut peste incident,de atunci am comandat inca de vreo doua ori de pe site-ul lor.

Ieri seara m-am uitat la ofertele lor la parfumuri,mi-a facut cu ochiul pretul la Lolita Lempicka si am sesizat ca au adus cateva produse Make Up Forever. Buuun mi-am zis: fac comanda la ei! Ideea e ca preturile mi s-au parut super in RON,dar nu si in CZK.Pana acum plateam cu cardul in RON,acum vad ca sunt obligata sa platesc in coroane cehesti (czk) pentru ca vezi dle,ei acum pre-platesc TVA-ul.
   La cele doua produse pe care le-am pus in cos,un parfum Lolita Lempicka si o pudra pulbere MUFE, diferenta intre a achita in RON si in CZK nu e chiar micuta: 53 RON. 
1576 Czech koruny = 274 Romanian leu


Nu o sa saracesc de 53 RON,dar ma intreb cum de nu se pre-platea TVA pana acum in Cehia,cand astia platesc TVA la greu,pentru orice!!! Asta e noua strategie StrawberryNet de a umfla preturile pentru fiecare tara in parte? Normal ca eu selectez  Romania ca tara atunci cand intru pe Strawberry pentru ca nu inteleg ceha si doi,preturile sunt mult mai ok in Ron.


  Trebuie sa recunosc ca nu sunt chiar mirata de decizia lor,dar nu pot sa zic ca imi convine.
Ambele produse pe care le-am pus in cos,costa evident mai mult aici decat pe StrawberryNet.


Nu as vrea sa ma intelegeti gresit,nu sunt nemultumita de serviciile celor de la StrawberryNet,am sa continui sa cumpar de la ei,vroiam ca in acest post sa subliniez si ce nu mi-a placut sau ce anume nu-mi place in ceea ce ii priveste.


Voi ati avut astfel de dezamagiri cu alte site-uri,sau chiar cu ei?

Pupici,
Andreea

8 comentarii:

  1. Hm...Dintr-una in alta am dat de blogul tau. Imi pare rau de experienta de care ai avut parte, Andreea. Si eu comand de la ei de ceva timp si nu pot sa ma plang de ceva anume. Primesc raspuns rapid la emailuri, mi se par prompti si amabili. Sunt multumita de calitatea produselor, ca vorba aceea am comandat de toate pentru toti, de la parfumuri la creme, lotiuni de corp, rujuri, farduri, fonduri de ten si am recomandat si prietenelor mele. Nici ele nu au avut nimic de reprosat.Nu stiu ce sa zic, poate aceasta diferenta e legata de cursul de schimb.:( Totusi, tot de la ei voi comanda si de acum inainte, au tot felul de oferte. Abia astept sa imi soseasca cadoul pentru iubi de Sf. Valentin! Sper sa ai experiente cat mai placute cu ei! Te pup, Aura!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei bine, macar in ziua de azi preturile de pe Strawberry sunt exprimate in RON si este mult mai usor pentru fiecare client in parte sa isi faca niste calcule. Iar preturile sunt mult sub cele practicate in magazine si luand in considerare faptul ca transportul e gratuit - mi se pare o afacere foarte buna. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, merita sa arunci o privire pe site-ul lor. Poti plati si prin transfer bancar sau ordin de plata, din cate stiu eu. Chiar acum trei zile am plasat o comanda la ei. Abia astept sa imi vina cadoul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Loredana Craiu6 aprilie 2013, 11:02

    Se poate plăti și prin PayPal ;)...Mi se pare că oferă nenumărate opțiuni de plată și ești și asigurat cu rambursarea întregii sume în cazul în care coletul tău se pierde pe drum...Sunt serioși și o spun din experiență personală

    RăspundețiȘtergere
  5. Probabil dădeau acel voucher la noii clienți!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ham! Un site foarte ciudat. Multi ii lauda si pe baza aceasta am facut si eu mai multe comenzi, pana cand am putut sa compar parfumul cumparat de la ei cu unul original. Mi-a venit ideea sa verific codurile si alte elemente de siguranta si mi-a cazut fata: vand produse contrafacute, produse la cehi! La fel ca aoro! Cine vrea sa fie escrocat, sa cumpere de la ei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Atentie la data de fabricatie a produselor vandute pe acest site. Uitati si un exemplu negativ: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=471164769707015&id=471138273042998&__mref=message

    RăspundețiȘtergere
  8. Contrafacute si expirate.
    Stau si ma intreb cum, in 2015, mai sunt oameni care cred ca pot gasi produse originale mult mai ieftine decat chiar cumparate de la producator. Pe bune. Treziti-va! Sunteti mult prea ignoranti pentru secolul 21 si cu atatea moduri de a te informa la indemana.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter