Review & Swatches: MAC Eye shadow Espresso matte

  Astazi am sa fac review la un produs de care am auzit prima data la Anca Buzea.Nu,nu e vorba de fardurile MAC in sine ci de ideea Ancai de a folosi acest fard MAC Espresso  pentru a contura sprancenele. Mereu ii admiram sprancenele frumos conturate si mereu imi spuneam ca trebuie sa am acest fard.:)
   Si uite asa i-am soptit unei porumbite si dorinta mi s-a indeplinit de a avea aceasta nuanta de fard MAC!


Descrierea oficiala a produsului:

Highly-pigmented powder. Applies evenly, blends well.  
1.5 g / 0.05 oz US$14.50 ( pe site-ul MAC US)


 Parerea mea:
  
  • E un fard mat
  • Imi place sa il folosesc atat ca fard de pleoape cat si ca fard de sprancene. Sa fiu sincera sunt zgarcita la capitolul folosit ca si fard de pleoape,il pastrez mai mult pentru sprancene :))
  • E pigmentat
  • Se blenduieste foarte bine
  • Eu aplic putin primer  pe sprancene si rezista super :D


Concluzia: Il iubesc! Astept si eu ziua in care sa nu imi placa vreun produs MAC si sa nu mai tanjesc sa apara vreun  stand MAC aici :))
Produs recomandat!



Pupici,
Andreea

Supercounters