O mica supriza!

   Cele care mi-au lasat comentariu aici,la postarea anterioara si si-au exprimat bucuria alaturi de mine (deh eu sunt happy cu noua mea jucarie Urban Decay),au participat fara sa vrea la un giveaway.Ma rog,giveaway un pic mai altfel.
    Am cateva produse pe care le-am folosit foarte putin sau pur si simplu unele au fost incercate.Printre cele 12 produse (nici macar nu le-am innumarat dar sunt cateva!),se afla si 4 produse noi,neincercate macar.
Pentru ca totul sa fie in regula am etichetat fiecare produs cand a fost achizitionat , "gradul de uzura" se poate observa cu ochiul liber,dar va asigur ca majoritatea abia au fost atinse.Pe fiecare produs scrie de asemenea cate luni poate fi utilizat de la deschiderea produsului respectiv.Le ofer din simplul fapt ca unele nu mi se potrivesc,altele m-am plictisit de ele,altele le am dublura :))
   Daca persoana pe care a ales-o random.org nu doreste aceste produse,am sa fac  alta postare special etichetat ca giveaway si o sa stim exact ce persoane doresc aceste produse.Nu vreau sa se simta obligata sa accepte premiul,deci nu e problema daca il refuza,decat sa nu le foloseasca si sa zaca intr-un sertar uitat de lume :D. Nu vreau sa enumar produsele,unele se vad prin ambalajul transparent aranjat de mine,altele raman surpriza! De aia am si incercat sa le camuflez cumva cu inimioare :D
   Nu sunt sigura ca produsele vor fi toate pe placul castigatoarei,dar sunt sigura ca daca le va accepta,se va bucura de cel putin 5 produse din pachetel.

Lista cu fetele care au comentat pana acum 10 minute :

1 Anda Zelenca
2.Anda Zelenca
3.Modniza
4.A.M.S
5.Lauren
6.Iela
7.Cristina
8.Letsmakeadiva

Random a ales numarul:



Felicitari A.M.S! Sa te bucuri de ele,asta daca le doresti! Astept e-mail de la tine.

Am ales acum castigatoarea,pentru ca ma pregatesc de munca... si vroiam si eu sa stiu exact cine ma citeste,cine imi lasa comentarii si cine se bucura alaturi de mine cand ceva/cineva ma face fericita.

Nota *   Rog castigatoarea sa ma scuze,dar dat fiind ca deja am trei colete de pus la posta (si deh costurile postale...),as vrea sa aman trimiterea pachetului pe  15 August,atunci il voi trimite recomandat.

Last Edit: Acum am gasit si comentariile fetelor Dragonfly  (7 min ago) si Simi (17 min ago) .Imi pare rau fetelor,dar deja facusem lista si alesesem castigatoarea. Vor mai exista si alte ocazii! :*

Pupici,
Andreea

Supercounters