O zi perfecta ♥

  Nu,nu e vorba de ziua de azi,ci cea de duminica cand am pus labuta in sfarsit pe travel kit-ul Sigma la giveaway-ul Mihaelei. ♥ Cu o zi inainte am castigat un Miss Taylor Kabuki pe blogul Fashion Store.♥
Ce e amuzant ,e faptul ca dupa ce am facut acest wishlist ,adica penultima postare pana in acel moment,la doua ore Mihaela a anuntat castigatoarea.Eram asa emotionata ca chiar si dupa ce castigasem aveam inca speranta ca poate voi castiga acel travel kit :)) Multumesc fetelor de sansa!

  Apoi desi eram obosita si treaza de la 5 dimineata am dat o fuga si prin Sephora.Acolo sa constat un nou stand de cosmetice: Make Up Forever. Inevitabil am incercat sa ma pictez pe maini cu tot ce am putut eu,dar am fost cam agasata de cel putin 3 vanzatoare cu replici gen "Va ajut cu ceva?". Asta e politica celor de la Sephora?! Sa nu te lase sa respiri? Pai nu cred ca vine fiecare acolo de exemplu si cumpara ca si o inghetata/suc orice produs Make Up Forever/Benefit... Trebuie totusi sa stai sa le analizezi,cel putin la fond de ten inca nu m-am lamurit ce nuanta mi-ar trebui :D

Dupa 5 minute de insistente din partea altor vanzatoare cu intrebari gen va ajut cu ceva ?",in sfarsit dau peste o vanzatoare care in final a fost super draguta si mi-a pus in vreo patru recipiente: doua nuante de fond de ten HD Make Up Forever,un primer green HD MUFE si o nuanta de blush MUFE. Well a pus cu economie (cred ca am  maxim 2ml in fiecare recipient),dar macar pot sa le testez o data pe fiecare,exceptie face blush-ul care nu e la fel de fluid ca fondul de ten si trebuie aplicat putin produs.


 Ce am reusit sa testez si mi-a placut: fondul de ten HD MUFE,blushul  HD MUFE desi nu erau disponibile la testere decat cele cu nuante de roz,am gasit nuanta 8 care e absolut superba. Eyelinerele sunt divine,au niste nuante atat de electrizante,imi venea sincer sa plec cu unul de acolo ( a se citi: sa cumpar unul),dar m-am abtinut cu brio.
  Am incercat si cateva rujuri,dar inima mi-a ramas la nuanta Moulin Rouge,cea mai superba nuanta de rosu care mi-a fost dat sa o vad vreodata :)
  Fardurile mi s-au parut pigementate,in culori electrizante dar.. cam scumpicele mono-urile: 25 euro bucata. Fondul de ten HD era 43 euro,blush-ul in jur de 30  euro,un eyeliner 22 euro (asta chiar consider ca isi merita banii!adica testerele m-au convins intr-atat incat sa afirm asta)

Pana acum nu am testat decat blushul care rezista miraculos pe tenul meu si imi place ca arata natural aplicat pe ten.Celelalte le voi testa pe parcurs,inca am teama culorilor,eu am ales nr 125 si 127 ca sa le testez,dar am totusi impresia ca sunt prea deschise... Eu am folosit de la Colorstay pentru ten mixt nuanta 180,iar la MAC NC25 si NC 30 acum cand sunt bronzata. Aveti idee oare ce nuanta mi-ar trebui pentru fondul de ten HD? Nu ma gandesc sa il achitionez acum,cel mai probabil dupa ce imi termin stocul de fond de ten actual,asta inseamna undeva in luna decembrie (o sa profit ca va fi si ziua mea,si na :D)
O sa imi fac timp pana atunci sa citesc review uri despre acest fond de ten,dar ca si textura acest fond de ten  mi-a placut.Mi-a lasat oricum impresia ca e un fond de ten cu acoperire medie,ceea ce e absolut ok.Chiar nu mai vreau un fond de ten gen Colorstay.

Acum ma duc sa imi continui munca. O zi frumoasa,fetelor!


Abia astept sa primesc minunile Sigma! Me happy!

Pupici,
Andreea

Supercounters