Sigma Synthetic Face Kit Giveaway - LittlePrincess

  Pentru ca sansa mea de a avea acest kit s-a anulat efectiv,am zis sa imi incerc norocul  la givewayul organizat de Little Princess. Stiti si voi ca regulile Sigma s-au schimbat radical, asadar nu ne mai ramane decat sa ne incercam  sansa la giveaway urile ramase si/sau sa cumparam produsele de la ei de pe site.


Pentru ca mereu imi doresc o aplicare cat mai corecta si mai putin vizibila atat a pudrei cat si a fondul de ten,acele trei pensule ar fi ideale pentru mine! Inclusiv zilele trecute am batut-o la cap pe o amica ca vreau pensulele acestea.
Sansa de a castiga e micuta,dar merita sa incerc nu? :) "Port" in sidebar concursul ei de ceva timp si efectiv mi-a fost teama sa ma inscriu.
Mai multe detalii despre acest giveaway gasiti pe blogul Little Princess .


Pupici,
Andreea

Supercounters