Summer Make-Up Contest - update!

 Pentru ca au fost cateva fete care m-au rugat sa prelungesc concursul de machiaj,am decis sa il prelungesc pana pe 27 Iulie inclusiv urmand ca in urmatoarele doua zile (28 sau 29 Iulie) sa anunt castigatoarele care vor fi 3.

 Ei bine,am mai adaugat un premiu cu produse Essence,impreuna cu cele doua de aici.
Ideea era ca acest concurs sa dureze fix o saptamana,pentru ca nu am premii prea multe,dar daca voi ati vrut sa il prelungesc,m-am conformat.

Daca nu era problema in ceea ce privesc costurile postale,mai puteam sa updatez premiile,dar asa nope.

Produsele Essence oferite sunt cele din imagine: un quad Essence,un gloss Essence,o pensula,un creion de buze,un eyeliner Essence,un creion colour& go pentru unghii (oja tip carioca) ,un anticearcan Essence si o pereche de gene false care contine si un adeziv micut.

Asadar concursul continua pana pe data de 27 Iulie inclusiv.Astept in continuare inscrierile voastre!
Am sa reeditez si postarea principala in care anuntam concursul de make up.


L.E: Nu uitati nici de giveaway ul Garnier! Click aici.


Pupici,
Andreea

Supercounters