Am net!!!

   Multumesc pentru comentariile la postarea anterioara,acum ma mobilizez si va raspund! In sfarsit am net,l-am detectat acum 5 min :))
   Ideea e ca poprietarul a uitat sa plateasca factura  si a platit-o se pare marti... De marti nu am mai avut net acasa,iar penultima postare am scris-o evident de la munca.
Asta e invatare de minte sa nu ma mai las pe mana lui,sa ii platesc strict chiria si internetul sa mi-l platesc singura.
 
 Multumesc celor care m-au incurajat sa deschid case pe ebay pentru Erase Paste ul Benefit care era suspect.Mi-am primit banutii inclusiv shippingul.Se pare ca sellerul nu isi vrea produsul innapoi (cum ma asteptam,oricum nu am ce face cu el),m-a rugat sa ii modific feedback ul si sincer asta am si facut,avand in vedere ca fix in ziua cand am deschis case-ul mi-a dat refund.
Nu era vorba decat de 12 euro,dar oricum ma bucur ca i-am recuperat.Mai pun inca pe atat si imi iau alt erase paste de pe Benefit US. Am senzatia ca daca nu deschideam acel case nu mai imi recuperam banii.
Multumesc inca o data de ajutor! :*

Totodata mi-am dat seama ca sunt dependenta de internet! Pff....
Exceptia de la dependenta de internet o face doar cand sunt in vacanta :))

Pupici,
Andreea

Supercounters