Favoritele lunii Iulie!

 Iata ca a trecut si luna iulie,atat de repede incat nici nu mi-am dat seama :)
Preferatele lunii Iulie pentru mine au fost:
  • Oja  Essence- 50's girls reloaded- nuanta 03 I'm marine girl
  • MAC Studio Fix Powder - e si luna asta printre preferatele mele si cred ca va fi mult timp de acum incolo! Review aici.
  • OPI Manicurist of Seville - primita de la Ami! :* Am purtat-o pe unghii cred ca 2 saptamani la rand :) Stiu,sunt booring:P
  • MAC Espresso matte - l-am purtat ca fard de sprancene si e super! Review gasiti aici.
  • Spray pentru par Aqua Light Pantene 
  • Paleta Sleek Oh So Special - review aici.
  • High Beam Benefit - trebuie sa ii fac review! Deci trageti-ma de maneca :P
  • Travel Kit Sigma - l-am castigat la giveaway-ul Mihaelei si desi pensulele mele cam naparlesc,mi-a parut tare bine ca am intrat in posesia acestui kit.Am tot folosit pensulele!
  • Pensula Sigma F80 - o iubesc!! Review here.




Unele dintre preferatele lunii iulie se regasesc si in preferatele lunii iunie. Sa stiti ca nu prea imi schimb preferatele :)) Dar anticipez deja trei preferate ale acestei luni,pentru ca am inceput sa le utilizez de la sfarsitul lui iulie :)

Nota: Pozele sunt colectate din postarile anterioare,dat fiind faptul ca am ramas fara conexiune de internet de ieri dimineata pentru ca proprietarul a uitat sa plateasca... internetul! Ce e genial e ca acum a  trebuit  sa o achit eu pentru a doua oara factura si apoi sa imi dea el banii cand se intoarce din vacanta :)
Sper ca maine dimineata sa am si eu internet ca toti oamenii normali :)) 

Pupici,
Andreea

Supercounters