Tentatii Benefit &rambles

Acum doua saptamani mi-am comandat de pe Ebay  un Erase Paste Benefit de la un seller care avea 99,6% procentaj pozitiv. Buuun,seller din Uk deci ma gandeam ca treaba o sa fie ok.Mai comandasem acum vreun an si ceva de la acelasi seller in mod indirect (comandase cineva pentru mine pentru ca eu nu aveam paypal la vremea respectiva).Apoi ma resemnasem cu ideea si imi cumparasem unul din Sephora. Mai am erase paste de la alte kit-uri Benefit achizitionate, dar nuanta 02 iar eu mi-o doresc pe cea fair (01).
  Acum in schimb, ambalajul arata la fel,produsul pare teoretic la fel,cel putin aplicat pe mana pentru ca pe ten nu am curaj! De ce? Pentru ca miroase efectiv a chimicale,are un miros suspect in orice caz.Nu seamana deloc cu ceea ce stiu eu ca e Benefit Erase Paste. Uitandu-ma la cele 6 feedback uri negative,ceilalti au semnalat practic aceeasi problema ca a mea: miros suspect,de chimicale sau ambalaj uzat. Nu m-ar fi deranjat sa imi fi venit  fara cutie,dar totusi,produsul sa nu fie stricat sau fake. Nu m-am lamurit inca care e treaba cu el,i-am trimis e-mail si de doua zile nici un raspuns.... Daca pana maine nu imi trimite vreun raspuns,am sa ii dau feedback negativ. Nu ca l-ar deranja  treaba asta,stie si el la fel de bine ca mine ca mi-a trimis un produs care nu e ok.Daca era umit de situatie,incerca sa o rezolvam in vreun fel,nu? Si iata cum am platit eu jumatate din pretul unui erase paste Benefit degeaba!
  Asadar cred ca tot de pe site ul Benefit US imi voi comanda,dar voi verifica din nou in Sephora pretul lui,sa fiu sigura.Insa inca nu gasesc pe site costurile detaliate de shipping,nici macar cand incerc sa dau checkout.Imi cere imediat datele bancare si au revoir!
Si printre altele,am gasit aceste paletute care cred eu ca sunt nou aparute la ei:

the scene queen

the Annie collection




  • Kit Includes:
  • CORALista coral-pink cheek powder
  • High beam luminescent complexion enhancer
  • Juicy coral lip gloss
  • 4 velvet eyeshadows
  • Smokin' liner eyeliner
  • Fluff shadow/talent brush
  • Step by step lesson guide


sunday funday

the Maggie collection





  • Kit Includes:
  • Hoola Bronzing Powder
  • Benetint rose-tinted lip & cheek stain
  • Shimmering rose lip gloss
  • 4 velvet eyeshadows
  • Toasty liner eyeliner
  • Fluff shadow/talent brush
  • Step by step lesson

 Care dintre cele doua va place mai mult? Eu daca ar fi sa aleg,as alege pe a doua din simplul fapt ca nuantele de fard le-as folosi pe toate si contine si Hoola Bronzing Powder.
Nu va faceti griji,postarea e pur informativa,nu comand niciuna dintre palete. In Sephora inca nu le-am vazut,doar pe siteul Benefit US.

L.E: Shipping pentru Europa:
International shipping $7.48 plus $2.49 per item

Pupici,
Andreea

Supercounters