Campanie Gliss Ultimate Repair!

Trender lanseaza o noua campanie de testare in aceasta perioada, pentru Gliss Ultimate Repair, de la Schwartzkopf. Nu mai putin de 150 de trenderite, de data aceasta cu varsta peste 25 de ani, vor avea ocazia sa testeze si sa raspandeasca vorba despre noua gama de ingrijire a parului deteriorat de la Gliss.

Noua gama Gliss contine de un complex de cheratina lichida, menita sa repare chiar si parul foarte deteriorat. Informatii despre noua gama gasiti pe www.gliss.ro.
Ce trebuie să faci, între 12 şi 16 august, ca să participi la campanie:
1.     În primul rând, trebuie să îţi faci cont pe www.trender.ro (asta dacă nu ai deja)
2.     Ca să ştim unde vom trimite pachetele, trebuie să completezi  Chestionarul de Date Personale (din secţiunea „Contul Meu”)
3.     Ca să ştim dacă eşti potrivită pentru a testa gama Gliss Ultimate Repair, trebuie să completezi Chestionarul de Campanie Gliss Ultimate Repair, pe care îl găseşti tot în secţiunea „Contul Meu”
4.     Stai cu ochii pe Inbox, ca să vezi dacă ai primit e-mail-ul cu invitaţia la campanie
Dupa 16 august, trenderitele selectate vor primi produsele spre testare: sampon, balsam si masca, urmand ca pana pe 11 septembrie sa vorbeasca despre experienta lor cu produsele, pe canelele media pe care le au la dispozitie.
Mie mi-ar placea sa fac parte din aceasta campanie, parul meu are nevoie de un boost de vitalitate, fiind vopsit in acest moment.
Eu m-am inscris in campanie si mi-ar placea sa incerc noua gama Gliss. Pe voi va tenteaza?
 
* M-am hotarat de ceva timp sa nu mai imi supun tenul la diverse teste in aceste campanii,iar campania asta m-a tentat tocmai din simplul fapt ca sunt produse pentru ingrijirea parului. 
 
Pupici,
Andreea

Supercounters