Cum mi-am depozitat eu cateva cosmetice...

  Am zis sa imi fac si eu o cutiuta home made pentru cosmetice.Rezultatul cam fail,dar eu zic ca ale mele cutii tot sunt bune o perioada pentru depozitat cosmeticele mai la indemana decat clasicele borsete care le aveam.
Nu a iesit prea dragut,de nadejde mi-au fost niste reviste romanesti care nu le-am recitit decat pe putin de 5 ori fiecare dintre ele (so stupid!),scotch-ul,o foarfeca,doua capace de cutii si un capsator.
Nici dimensiunile cutiilor nu m-au ajutat prea mult,dar fie. Oricum intr-o singura ora ambele cutii au fost gata ,deci nu m-am "deranjat" prea mult sa le aloc asa mult timp.Mai mult mi-a luat sa imi aranjez cosmeticele,sa le sterg.
Am vazut initial pe un blog ideea aceasta,dar am uitat blogul respectiv ... apoi am revazut ideea la Dragonfly si am zis "hai sa incerc si eu".Eu nu m-am uitat pe youtube la nici un fel de tutorial,a fost inspiratie dupa Dragonfly si impulsuri de moment de-ale mele :)) Lui Dragonfly i-a iesit superb,check here.
Poate am sa revin si eu cu alta cutie si o sa compartimentez mai in detaliu,momentan nu am facut prea multe "casete".
Nu va explic nimic,ca nu prea am ce si nici rezultatul nu e prea ok,ci doar satisfacator :))

Prima cutie fata - verso:


A doua cutie:




Si cateva minuni de-ale mele "aranjate" pe acolo.Mai aveam putin si incercam sa le indes pe toate :)


Restul cosmeticelor au ramas in doua borsete :D
Cutiutele realizate sunt destul de practice,asa nu mai rastorn de fiecare data toate produsele pentru primerul de ochi sau erase paste-ul care sunt micute.

 Abia m-am trezit cu o melodie in gand... Candva imi placea si de Adrian Despot dar trecem peste :))
E melodie sensibila care mie imi place tare mult...
Azi presimt ca am sa ii tot dau repeat pana la sfarsitul zilei....



Multumesc pentru comentariile de la postarea anterioara,am sa revin astazi asupra ei si o sa va raspund la restul comentariilor.Acum fug putin prin oras,e o vreme atat de superba !(momentan)


Pupici,
Andreea

Supercounters