Meet my new phone!

    Dupa mai bine de o saptamana,timp in care am tot cantarit situatia si am tot intrat in bugetul alocat unui nou laptop,ieri seara m-am decis si mi-am comandat online BlackBerry Curve 9300 QWERTZ Graphite Gray.
Nu vroiam sa ma laud,ci pur si simplu sa va satisfac curiozitatea celor care mi-ati lasat comentarii aici.Unii vor considera  evident ca ma laud,whatever!(macar de ar fi vorba de o casa,ceva cu adevarat important :)) )
Bineinteles ca acum urmeaza sa il testez si sa ma bucur de el.
M-am horatat sa il iau pe el pentru ca a fost singurul care mi-a atras atentia,restul aveau display uri cam mari,touchscreen uri de ma lua durerea de cap :D Si ma saturasem sa jonglez intre trei telefoane vechi :))
Acum am sarcina "dificila" de a imi configura e-mailul si sa il incarc cu muzicele.

M-am decis in final si in privinta laptopului,pardon,a brandului: Lenovo. Nu stiu daca ati auzit de ei,dar acestia au cumparat fostul brand IBM ,niste laptopuri absolut "tepene" ca si configuratie,cu un display mega super si mega rezistente de te plictisesti de ele.Un singur minus: nu prea sunt aspectuoase,dar deh,mai trebuie sa facem si compromisuri,nu le putem avea pe toate!Asa daca ar fi sa ma iau dupa aspectul lor,mi-as lua un Sony Vaio.
Me happy! In sfarsit un lucru care ma va bucura pentru urmatoarele doua zile. :))

Last Edit: Ah si i-am gasit si un "defect": nu are GPS! Bine,nici nu imi trebuie,eu am un simt al orientarii ca ma pierd si intr-un spatiu inchis :D

Va pup!

Supercounters