No more touchscreen for me!!!

   Nu stiu ce ati inteles din titlul postarii,dar urasc de-a dreptul telefoanele cu touch screen.Chiar nu imi place ideea sa amprentez telefonul si zau ca si chiar si cu stylus pen-ul sunt neindemanatica :( Am avut in trecut un telefon cu stylus pen care a zacut intact acel stylus fix o saptamana pana l-a luat cineva si mi l-a rupt din greseala.Urmatoarele doua saptamani am cautat stylus pen.Genial!
  Majoritatea telefoanelor pe care le-am avut au fost Nokia.De la Nokia,penultimele fiind E50 ,apoi Nokia E66 si cel dinaintea celui pe care il am acum,HTC Touch Cruise care zace intr-un sertar. E inca bun,dar... touch screen?! Si e urat,e "gras"....

Si uite asa acum sunt in cautarea unui telefon sa nu aiba touch screen... care sa fie si aspectuos si care sa nu fie preferabil Nokia.Ma tot uitam la Blackberry. Zau,o fi frumos,dar nu e pentru mine!
Singurul telefon cu touch screen care imi place si poate distruge mitul touch screen e
Samsung I9100 Galaxy S II!

Chiar toate telefoanele trebuie sa aiba touch screen mai nou,chiar trebuie?! :( Cele cu clapeta exclus din start!!
De ce trebuie sa imi placa telefoanele Nokia,cele vechi?
Nokia  8310 l-am divinizat! Tinea bateria o saptamana, ascultam radio la greu,era mic,super dragut si acum cativa ani cand l-am avut eram incantata de el!
Al meu era cu display albastru,era un gri superb....

Vreau butoane!!! Lol
Sau tanjesc inca la asa ceva:


Nokia 6310i





Acum se fac numai telefoane consumabile!!!


Pupici,
Andreea

Supercounters