Castigatoarea Black Tie

 Va anuntam aici despre un concurs Polyvore tinuta Black Tie.
Ceea ce nu v-am anuntat atunci e o surpriza: tinuta nu a fost aleasa de mine,ci de Gia,tipa care de altfel a si sponsorizat concursul.
 Unele dintre voi m-au intrebat atat in e-mail cat si la comentarii ce inseamna pentru mine "Black Tie" ,iata ca acum vine si  raspunsul din partea Gianinei:

"Black tie

Acesta este unul dintre cele mai controversate coduri vestimentare pentru petreceri. Puristii sunt de parere ca, atata timp cat pe invitatie scrie Black Tie (cum este cazul Balului Vienez sau a galelor de binefacere), esti obligata sa porti o rochie de seara, lunga pana in pamant. Daca invitatia nu mentioneaza (sau daca scrie Black Tie Optional), poti sa porti si o rochie mai scurta. Personal, sunt ceva mai ingaduitoare si sunt de acord cu cei care spun ca o rochie scurta (nu mini!) este potrivita, cu exceptia situatiei in care este vorba de un eveniment cu adevarat de gala.

Pentru Black Tie Optional, imi plac rochiile de seara din sifon sau din satin, iar cat despre Black Tie, iti recomand rochiile lungi pana in pamant, dintr-o bucata (nu din corset plus fusta).
 Evita imprimeurile florale, croielile si coafurile foarte severe. "

In primul rand multumesc celor care au participat,ma bucur ca v-a placut premiul pus la bataie de Gia si de asemenea am fost surprinsa sa  observ ca ati participat in numar destul de mare.


 Premiul se duce la Andreea Elena,cea care a creat aceasta tinuta:


A fost singura dintre participante care a scris si o povestioara si de ce a ales ea aceasta tinuta,ceea ce a cantarit evident la jurizare :D

"Buna, numele meu este Andreea, te urmaresc prin google friend connect cu numele Andreea Elena si am dat like la pagina de FB cu Andreea Elena U. Mi-a placut foarte mult ideea de crea o tinuta,mai ales una atat de oficiala, "black tie". Anyway,cadrul in care mi-am imaginat tinuta este decernarea premiilor Oscar,desigur,iar ca piese principala am ales o rochie lunga Elie Saab, nu poti merge la un asemenea eveniment fara o rochie superba lunga. Culoarea este un verde smarald, cu dantela deasupra,si cu mici cristale (swarovski presupun ;))). Ca incaltaminte am ales o pereche de pantofi peep toe, negri si cu very high heels. Geanta tip plic neagra, iar ca bijuterii,argintii desigur, o pereche de cercei aproximativ cum a avut Kate Middleton la nunta iar un inel la fel cu diamonds:D . La domeniul make up am mers pe black eyeliner &red lips. Unghiile tot rosii iar ca parfum am ales mireasma mea preferata, Hot Couture by Givenchy. Cred ca toata tinuta i s-ar potrivi de minune Angelinei Jolie, stiu ca pe ea am vazut`o la Oscar anul asta tot cu o rochie smarald si a fost absolut divina.
Cam asta este tinunta mea,sper sa fie pe placul tau:D

In privinta produselor Essence nu am folosit niciodata ,dar mai pe toate blogurile am citit despre ele si mereu am fost curioasa sa vad cum sunt,si acum am gasit in sfarsit o posibilitate sa le castig:D

In final,sper ca iti va place tinuta mea "



Pacat ca poza e salvata la calitate mica,dar cred ca se sesizeaza rochita si restul elementelor.


Si se pare ca Gia a fost impresionata si de aceasta tinuta,asadar inca un premiu surpriza revine catre
Cristina Pavel:

Mie imi place enorm parfumul ales de ea :D

Fetelor astept adresele voastre pe bazardeimpresii [at]yahoo[dot]com

Multumesc inca o data de participare,si nu fiti triste pentru ca astfel de giveaway uri vor mai exista!
Va rog sa luati in considerare ca ambele premii sunt oferite de catre Gia si tot ea a si ales castigatoarele,va urma un giveaway asemantor cu acesta dar va fi sponsorizat de mine.Stay around! ;)


Sa nu uit,LA MULTI ANI fetelor care isi sarbatoresc astazi ziua de nume!

Pupici,
Andreea

Supercounters