13 EVERYDAY HABITS THAT ARE GIVING YOU ACNE

Nu am sa dau copy-paste la articolul acesta care mi s-a parut interesant,am sa enumar doar cele 13 obiceiuri (huh 13 era cu ghinion nu!?) enumerate de ei:


HABIT NO. 1: USING MAKEUP WITH INGREDIENTS THAT CAN CAUSE IRRITATION
HABIT NO. 2: OVER-DRYING YOUR FACE
HABIT NO. 3: PRESSURE (LITERALLY)
HABIT NO. 4: PRESSURE (FIGURATIVELY)
REASON NO. 5: YOUR LAUNDRY SCHEDULE
HABIT NO. 6: THE HAIR PRODUCTS YOU USE
HABIT NO. 7: USING DIRTY MAKEUP APPLICATORS
HABIT NO. 8: YOUR DIET
HABIT NO. 9: WEARING THE WRONG CLOTHES
HABIT NO. 10: SMOKING
HABIT NO. 11: SPRAYING PERFUME
HABIT NO. 12: BEING LAZY WITH YOUR ROUTINE
HABIT NO. 13: TANNING

Pe ultima as fi eliminat-o.Eu cand sunt bronzata am cel mai curat ten ever! As mai adauga: atingerea fetei cu mainile mereu (asa parca faceam eu nu?! :( ),schimbarea fetei de perna/a prosopului cat mai des (eu le schimb la doua zile si asa o faceam si inainte) si bineinteles lista poate continua....
Care credeti ca sunt principalele cauze ale aparitiei acneei ?

Pupici,
Andreea

Supercounters