Wishlist tomnatic :)

 Spre surprinderea voastra nu o sa gasiti in acest wishlist nici un fel de produs cosmetic :)) As enumera cateva produse Paula's Choice,dar oricum aman achizitia lor in luna decembrie.
Iata ce mi-ar place sa imi cumpar :

Pulouver:

Azi am realizat ca nu mai am pulouvere si chiar ar fi cazul sa ma mobilizez!

Cardigan:





Cateva jackete:



Sacouasele sa vina toate la mine :D



Shoes:



Cizme:

Nu mai e vara,dar eu inca vreau rochite!


Rochita -pulouver:


Jeans!



O fustita:


Genti:
Bijuterii home-made:


As continua wish listul mult si bine,dar ma opresc aici.
Toate fotografiile sunt luate de pe Missguided.co.uk cu exceptia ultimelor trei fotografii,cele trei bijuterii create de Bloomy Neighborhood
Ultimul colier e absolut delicios,pacat ca nu mai poate fi refacut... Primul nu stiu la ce l-as putea purta,imi pare atat de pretentios... Sa nu radeti,dar cand l-am vazut pentru prima oara,m-am gandit ca ar putea fi purtat cu o rochie nude la o cununie civila :D


Pupici,
Andreea

Supercounters