Am ratat sau nu?

    Ieri am gasit Viktor &Rolf- Flowerbomb in Sephora... azi realizez ce stupida am fost ca nu mi l-am cumparat! :( Am sa ma duc maine sa vad daca il gasesc si sa mi-l cumpar... Am fost prea stresata sa cumpar un cadou pentru cineva  si sa imi iau kit ul de conceleare Benefit....
  Daca tin cont de faptul ca e reducere 20% la Sephora si acel parfum il gasisem la 1200 czk adica 50 euro... Sunt cam dusa,nu?! Si ieri nu stiu ce am avut de nu l-am luat cu mine acasa... Ma tenta si Gucci Guilty dar cum deja mi-am cumparat again luna asta Lolita Lempicka am zis sa fiu "cuminte" si sa nu o comit din nou.


Maine ma trezesc cat mai de dimineata si sunt prima la ora 10  cand se deschide mall ul.Poate totusi pe parcursul zilei de azi nu se vor vinde  toate parfumurile Viktor &Rolf- Flowerbomb in Sephora din Olympia Mall Brno :)) ! Dar la cat de ghinionista sunt in ultima vreme,nu m-as mira deloc... :(
Daca il gasesc maine,e al meu!!!
M-as fi dus acum sa il iau,dar intr-o ora trebuie sa plec la munca... Superb!

In fiecare luna se pare ca am o "obsesie": haine,farduri sau parfumuri.Something wrong?!


Pupici,
Andreea

Supercounters