Un altfel de giveaway -INCHIS!

 Last EDIT: Aici gasiti numele castigatoarei:

http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/09/castigatoarea-un-altfel-de-giveaway.html

  Mi-am facut din nou "curat" in cosmetice si am realizat ca iar am strans cateva chestiute,unele dintre ele chiar luate saptamana trecuta(!) pe care nu prea le-am folosit.


 Va las mai multe poze cu ele,sa va dati seama daca ati vrea sa le aveti,cat de folosite sunt produsele si daca va plac produsele si vreti sa le aveti,lasati-un un comentariu doar  cu
"Vreau si eu" si sa motivati de ce le vreti (va plac nuantele fardurilor,vreti x produs etc... )
Inca nu m-am decis cum am sa aleg castigatoarea acestui mini-giveaway,probabil cu list randomizer sau in functie de raspunsurile voastre,care o sa mi se para mie cel mai convingator.In orice caz nu voi mai folosi random.org simplu pentru a nu dezavantaja primele inscrieri ;)
Nu exista nici o regula a acestui giveaway,doar un comentariu la aceasta postare si atat!

Produsele oferite sunt:
  • Fard mono Essence ( cumparat acum o luna de zile,pe care Tommy l-a daramat si l-a spart intr un colt) E doar incercat de doua ori si atat! 
  • Fard duo Essence nou ( am nuantele alea doua in alte truse,e cumparat tot acum o luna de zile,e neincercat)
  • Balsam de buze Cherry Culture (oferit de cei de la cherryculture la ultima mea comanda,e nou,nedesfacut)
  • Fard trio Stila - cumparat acum 6 luni de zile,m-am plictisit de el,mai ales de cand am trusa UD  si trusele Sleek. Nuanta cea mai deschisa a fost cea mai folosita,vezi poza pentru gradul de uzura :)
  • Catrice Lipstain longlasting- pur si simplu nu ma impac cu nuanta lui! E cumparat acum vreo luna de zile,folosit o singura data,mai mult swatchuit pe mana :))
  • Fard mono Sephora - folosit destul de putin
  • Taft shine gel wax- cumparat acum 4 zile,pur si simplu nu ma impac cu acest produs,prefer fixativul sau spuma de par :) In facultate se pare ca ma " intelegeam" cu acest produs.
  • Oja cu sclipici Flormar,abia incercat o singura data.Imi place foarte mult,dar nu ma vad sa o folosesc... Inca un produs in categoria " ce mult il vreau" si apoi nu il folosesc...
  • Oja Essence bleu (ignorati o pe cea movie,pe care am decis sa o pastrez! stupid me :D)  Nuanta asta de oja e nou aparuta in colectia de mini oje Essence.
  • Eyeliner Dermacol - e un mov mai inchis
  • Eyeliner H&M - o nuanta de gri 
  • o mostra de Lolita Lempicka primita azi la Sephora (eu am parfumul full size si imi place super mult)
  • Ruj NYX nuanta Vitamin. Detin si nuanta Indian Pink si pentru mine sunt aproape identice nuantele,drept dovada rujul asta l-am abandonat cu gratie!
*Cele care considera ofensa un astfel de giveaway cu produse incercate/folosite de mine,va rog sa nu va inscrieti.Multumesc!
Giveaway ul se incheie miercuri ora 11.00.O sa trimit premiul cel tarziu vinerea aceasta,in functie de cat de repede primesc si adresa castigatoarei.Produsele deja sunt aranjate intr o cutiuta si gata de "plecare".


* Comentariile care nu contin si motivatia pentru care s-a participat la acest giveaway nu vor fi validate.

Inainte de a participa la acest giveaway va rog sa cititi si aici si daca sunteti de acord cu ceea ce am scris acolo,good luck!

Last edit:
Produsele vor ajunge la  singura persoana,pentru mine e mai ok asa,dat fiind costul transportului cu posta.Am preferat sa imi spuneti si cam ce va place din ceea ce ofer,dar va fi o singura castigatoare!


GIVEAWAY INCHIS!

Pupici,
Andreea

Supercounters