August Beauty Favorites

In luna august am testat produse destul de multe.M-am jucat cu paletuta Urban Decay vol 3.Cel mai incantata am fost de cele doua creioane si de primerul Urban Decay,fardurile le-am incercat timid si am folosit tonurile de mov si maro.
Well,hai sa vedem ce am folosit si ce mi-a placut cel mai mult:

  • Fardul MAC mono - folosit strict pentru sprancene si e perfect!Review aici.
  •  Pout Paint Sleek -pareri despre pout paint-urile Sleek gasiti sa cititi aici.
  • Trusa Oh So Special Sleek - review si swatches gasiti aici.
  • High Beam Benefit -review aici.
  • Erase Paste Benefit - opinia mea o puteti citi aici.
  • Fond de ten Covergirl &Olay -inca nu i-am facut review acestui fond de ten,dar o voi face curand.
  • Pensula de stippling Sigma F50 - e noua mea "jucarie" cand aplic blush ul! Fondul de ten il aplic cel mai bine cu F80 Sigma.
  • Pensulele MAC 217 si MAC 219! Sunt absolut fabuloase!
  • Pensula de blush F40 Sigma - imi place mai mult Sigma F50,dar din cand in cand am folosit-o si pe ea.
  • Eyeliner pen Essence -01 Ultra Black - cele mai subtiri linii ever trasate cu tus,cu el pot!
  • Trusa Urban Decay Vol 3 (in special nuantele Suspect si Psychedelic Sister) si creionul UD Ransom + primerul de ochi UD
  • Dermacol Star Choice glitter base- cel mai frumos glitter lichid pe care l-am testat pana acum!Sclipiciul e fin,discret,ramane pe pleoapa,nu se "risipeste" pe intregul ten.
  • Ruj Essence din colectia  50's Girls (nu e deloc rezistent la transfer,dar e cremos si am purtat cu placere nuanta rujului)
  • Rimel Lancome- noua mea descoperire in materie de mascara ,multumiri lui Ami pentru asta ca ea m-a indemnat sa il iau.Am cele mai frumoase si lungi gene cu el!(fata de alte mascara care le-am avut)
  • Exfoliating 2% Beta Hydroxy Acid Liquid -Paula's Choice 
  • RESIST Barrier Repair Moisturizer-Paula's Choice
  • Extra Care Non-Greasy Sunscreen SPF 45 -Paula's Choice
  • RESIST Advanced Replenishing Toner Skin Remodeling Complex-Paula's Choice
 Nu vreau inca sa fac review la produsele Paula's Choice  din simplul fapt ca inca nu m-am lamurit care cum si ce anume face exact.De exemplu tonerul mie nu mi se pare un produs extraordinar pentru care am dat 20 euro. In schimb celelalte produse (suna a reclama mincinoasa,stiu!) sunt de-a dreptul senzationale.Cel mai mult imi place Exfoliating 2% Beta Hydroxy Acid Liquid dintre toate cele 4 produse incercate de la Paula's Choice.Tonerul am avut o oarecare retinere de a il incadra la produse favorite,dar sa zicem ca e cel mai gentil toner pe care l-am avut,deci cumva e printre favorite.Am sa revin probabil la sfarsitul acestei luni cu review uri asupra acestor produse si ce efecte au avut ele asupra tenului meu.Pana acum totul bun si frumos: tenul imi este mai luminat si mai curat,a nu se intelege ca mi-au disparut toate urmele de pete/acnee de pe ten.


Sa aveti in continuare o duminica frumoasa!
Pupici,
Andreea

Supercounters