Castigatoarea giveaway ului ELF!

 In sfarsit am reusit sa fac listele si sa aleg castigatoarea cu list randomizer.Printre persoanele inscrise,au fost  patru fete care s-au inscris de doua ori,am luat in considerare,la fiecare dintre ele,prima inscriere ca fiind valida.

 Iata listele dupa ce am "randomizat" lista intreaga:


Castigatoarea este cea din prima lista,afisata de randomizer ca fiind prima din tot sirul acestei liste lungi de 151 persoane.
                  Felicitari AlexantzA!


Sper ca restul sa nu va suparati si sa mai participati si la alte giveaway uri viitoare.
Alexantza astept datele tale in 48 ore la bazardeimpresii[at]yahoo[dot]com , miercuri cel tarziu pana la ora 8:00 am
Vei primi premiul direct de la ELF Romania,eu doar voi da adresa de livrare a premiului catre ei.Ce ai castigat gasesti aici lista cu produsele e.l.f.
Pe mine m-ar fi tentat primerul de ochi si servetelele :)
Iata ce produs ELF i-a placut Alexantzei:

"Luciul de buze Hypershine - nuanta Cloud Nine, l-am primit la prima comanda si mi-a placut f mult!:X"


Pupici,
Andreea

Supercounters