Essence NATvenTURista

 Acum cateva zile am prins si eu colectia Essence Natventurista.
Mi-am luat o oja,un blush stain,un balsam trio de buze si un fard.

"natventurista

in the mood for a nature adventure? then essence has just the right products to keep you looking gorgeous in the late summer months. from september until october 2011, all beauty queens can prove that even natural-looking make-up can be extremely stylish with the new essence trend edition “natventurista”. the trendiest colors of the season combined with warm, earthy tones make all your style wishes come true as your eyes, lips, face and nails shine as bright as the sun’s rays. show everyone how enchanting the colorful world of nature can be!"


Nu am sa fac review la ele,am sa va scriu doar o scurta parere despre ele:

Blush stain-ul Essence Natventurista are o culoare delicioasa,dar ... a fost totusi o gluma ca e blush stain,nu? Poate fi folosit ca blush,chiar nu e lipicios si are o nuanta placuta insa nici pe departe sa aiba vreun efect de a tine blush ul cat mai mult timp pe pometi!






Oja Essence Natventurista Chirp Chirp 04
Nu am reusit sa imi pozez manichiura atunci cand mi am facut unghiile cu ea,dar e o nuanta tare sweet.
Am imprumutat o poza de pe alt blog,sa vedeti cum arata in doua straturi data oja pe unghii.
Ca de obicei,rezistenta aproape zero la ojele Essence.De fapt ce sa ma mai plang... mie nu imi rezista nici o oja cu tot cu base coat si top coat mai mult de 3 zile! Fie ea OPI,Essence sau Dumnezeu stie care....







Essence lip balm Outdoor nudes 01
Pe langa oja mai sus mentionata,nu imi pare rau ca am luat si balsamul de buze trio.De restul ma puteam lipsi sincer.
Balsamul are un gust... de ciocolata parca si uneori mi se pare si putin fructat :) Cu toate ca initial cand l-am privit si inainte sa il testez,am zis "huh nuanta inchisa nu cred ca o sa o folosesc" ,ei bine fix aia e favorita mea!
Nu se vede deloc atat de inchis pe buze si e yuumy!






Essence Natventurista Baked Eyeshadow -

01 barefoot through the moss

Initial mi s-a parut ca e un auriu cu usoare irizatii verzi,ceea ce si e,dar sunt prea accentuate acele irizatii verzi ceea ce nu ma incanta.Fardul in sine in place,nu e prafos,se blenduie frumos dar eu si verdele pe pleoape no away! Pana acum l-am swatchuit de zor pe mana ,inca nu am avut curaj sa il si folosesc.





Pe voi ce v-ar fi tentat sa va luati?
Aici gasiti intreaga colectie,doar sa o vizualizati nu sa o si cumparati :D Eu nu le-am gasit pe toate disponibile in Rossman,asa ca am ales si eu din ce avea,ceea ce mi-a placut. la prima vedere.

Altii isi cumpara colectii MAC,eu mai imi iau Essence.:)) Fiecare dupa bugetul lui :D



Pupici,
 Andreea

Supercounters