Castigatoarea -un altfel de giveaway

 Buna fetelor!
Iata ca a venit si momentul sa aleg castigatoarea de la giveaway ul rapid organizat aici. In primul rand am fost mirata de numarul mare de inscrieri in decursul a doar doua zile.M-am bucurat ca ati participat cu drag,dar in acelasi timp imi pare rau ca am doar un "premiu".


Initial am vrut sa fac lista,sa aleg cu list randomizer si am renuntat exact la jumatatea listei.Mi-a venit ideea de a reciti toate comentariile lasate de voi  cand mi-am baut cafeaua dimineata asta. Mi-a fost greu sa aleg,au fost multe comentarii convingatoare,dar cel care mi-a atras atentia pentru ca a fost destul de detaliat si se pare ca respectiva persoana a studiat ceva pozele produselor puse de mine,fata de unele care au scris doar " Super premiu.Vreau si eu!" desi v-am atentionat ca nu voi accepta astfel de inscrieri. Nu trebuia sa fiti extaziate pentru produsele alea Doamne iarta-ma ,dar eram curioasa exact ce anume va place la fiecare dintre produsele oferite.Cam asta a fost ideea mea.


Nu mai continui decat sa  "spun"  ca am ales-o castigatoare pe :



Felicitari Little D!
Astept adresa ta pe bazardeimpresii[at]yahoo[dot]com  unde doresti sa primesti produsele.
Sper sa te bucuri de ele si sa iti para la fel de tentante si cand le vei primi si le vei testa!



Nu ma astept sa intelegeti de ce am ales-o pe ea,ci doar sa imi respectati decizia deja luata.
Va multumesc la toate pentru participare,nu fiti dezamagite pentru ca vor mai exista giveaway uri!
Pana una alta va invit sa va inscrieti la giveaway ul ELF care se desfasoara pana pe data de 26 septembrie aici.


Pupici,
Andreea

Supercounters