LOTD: Brown eyes

    Pentru ca tenul meu arata din ce in ce mai bine,am decis sa va mai arat din cand in cand si umilele mele creatii in materie de make up.As vrea sa mentionez de la bun inceput ca vor fi doar postari in care va arat cum ma mai machiez eu,dar in nici un caz nu sunt make up artist sau vreau sa va invat pe unele dintre voi cum sa va machiati.Consider ca unele machiaje imi ies reusite,asa ca le voi impartasi cu voi.Sunt o gramada de fete talentate in ale make up -ului,asa ca aveti de unde va inspira sau invata de la ele. Nu dau nume,le stiti voi exact numele/blogurile. Asa cum sunt si diverse personaje care se dau make up artisti...
Nu aruncati cu rosii,daca aveti ceva constructiv de spus,astept parerile voastre la sectiunea comentarii.Moderez comentariile,asa ca daca gasesc ofense la adresa mea,le sterg si nu le voi publica :) Nu ma astept sa va placa machiajele mele ,dar nici sa gasesc comentarii rautacioase gen " ce urata esti " etc.Stiu destul de bine ca nu sunt vreo tipa urata sau vreo tipa prea frumoasa,ci doar una banala :)
Sper sa va placa noua "rubrica" a blogului,care nu va fi prea activa din simplul fapt ca adesea recurg la machiaje in nuante neutre si nici nu prea am timp de machiaje elaborate decat atunci cand sunt libera si am inspiratie :)
Am folosit trusa UD vol 3 aceste nuante:



si creionul UD Zero.
Acum sa va arat si "creatia" mea:

So,ce parere aveti? :D

Last Edit: Am zis ca accept critici constructive,nu doar laude!


Pupici,
Andreea

Supercounters