TAG: I love lipstick

 Acest tag l-am preluat de pe un blog strain,dar nu mai am idee acum care e exact.

1) How many lipsticks do you own?


                 




Pana in 20 de rujuri,deja cam multe... pentru cat de "mult" le folosesc.


Stiu,in special rujurile Essence arata ca dupa razboi,se inmoaie tare repede si se "strica",nu raman in tub frumos.


2) What is the first lipstick you ever bought?
A trecut deja mult timp de atunci,dar imi amintesc ca era o nuanta turbata de roz :))



3) What is your newest lipstick?
Unul de la Rimmel nuanta  Nude Delight luat asa pe fuga pe langa un demachiant.






4) What is your favourite brand for lipsticks?
Chiar nu am niciunul preferat... Imi plac  cele de la NYX chiar daca nu sunt rezistente dar sunt cremoase.Plus ca sunt accesibile la pret.



5) What is your favourite pink lipstick?
Un ruj Essence - nuanta 53 All about cupcake









6) What is your favourite nude lipstick?
Rujul MAC Creme d'Nude





7) What is your favourite peach/coral lipstick?
E achizitionat recent NYX Haute Meloun










8) What is your favourite red lipstick?


Greu de spus,dar le detin doar pe acestea doua:




9) What is your favourite hot pink lipstick?
Un ruj de la Essence  nuanta "This is me" nr 45





10) What is your favourite brown lipstick?


Nu e chiar brown si se vrea a fi un arabic coral dar na...




11) What is your favourite rose lipstick?
  NYX Iconic




12) What is your favourite plum lipstick?
Chiar nu mai am niciunul.Mi le-am aruncat pe cele doua care le aveam .
Ar trebui sa il mentionez pe cel Lancome Rose Defile care aplicat in doua straturi e mai moviu asa?



Nu dau tag -ul mai departe nimanui in mod special pentru ca stiu ca sunt multe intrebari si chiar nu stiu daca sunteti mai degraba fan lipgloss ca mine sau lipstick :)


Si apropo ce nuante de rujuri nude va plac/le detineti?Sau ce nuante de rujuri mai "indraznete" purtati?




Pupici,
Andreea

Supercounters