Top 10 postari preferate [de saptamana aceasta]

Postarile preferate din lista mea de blogroll de saptamana aceasta:

  • Cristina ne aminteste de accesoriile de par.Eu chiar uitasem cumva de existenta lor."Am nevoie" de o clama/agrafa de par fluturas/floare.
  • Let's make a diva " a ales "castigatoarea unui giveaway.Mai multe cititi aici.
  • Georgia ne arata ce shopping a mai facut.E incantata si de paleta Sleek Oh So Special! Yay! Mie imi place mult brosa achizitionata de ea.
  • Aici gasiti o tinuta anii '60 absolut superba.
  • Imi place tinuta Stellei,pantofii sunt to die for it!
  • Postare funny si in acelasi tip usor trista.Click here.
  • Mi s-a facut "pofta" de Turcia.
  • Imi place postarea asta a Emei.
  • Tanjeam la o oja SpaRitual dar mi-am clatit ochii aici.
  • Anda e happy cu noua "jucarie".Inca nu m-am convins daca imi "trebuie" sau nu si mie :D aceeasi "jucarie".
M-am decis sa preiau genul asta de postare de la Ema - blog de coafeza.

Pupici,
Andreea

Supercounters