My Little Nail Polish Collection

O sa vedeti clar ca nu am oje de la firme renumite si pe care le am... le-am primit!
Intre timp,dupa ce am facut pozele am mai gasit doua oje :D

Flormar Grafitti Nails G01 - o nuanta superba de crackle!
Flormar Plus Quartz 079
Flormar Neon Colors  N0009 - o nuanta folosita extrem de mult in ultimele saptamani!






OPI Black Shatter - un black shatter delicios!
OPI Manicurist of Seville - o nuanta superba,de visiniu-cireasa.






Barry M 313- Dusky Mauve - love,love! :X
China Glaze Peachy Keen
Urban Decay Rashbury






Chic Perfect 118 - o oja cu o nuanta delicioasa!
Dermacol 22 - nefolosita inca :D doar swatchuita la poza :))
NYC 205 Boundless Berry
NYC 264 Lincoln Square Lavander  -ce mai frumoasa nuanta de "lavanda"




MAXIMA -doua oje no name
Nuantele sunt superbe si culmea... rezistente!



Si acum incepe seria Essence :))

15 Essence Mr Big -04
16 Essence 48 Meet me now
17 Essence 34 Walk of Fame




18 Essence I love Berlin 04 Buddy Bear -I love it!
19 Essence 78 Blue Addicted
20 Essence 03 I'm marine girl (50's girls reloaded)  -un albastru electrizant,superb!




21 Catrice  650- Goldfinger -singura mea oja Catrice,care o ador!




22 Essence Natventurista 04 chirp,chirp!
23 Essence glitter hardener -un lac cu sclipici fin adorabil
24Essence  67 Make it golden


25 Essence Blossoms etc 04 Bloom-a-loom
26 Essence  76 - hard to resist


27 Astor Flex  965 Luxury Cream
28  Essence  nail art stampy polish 01
29 Essence french manicure top coat
30 Sally Hansen Double duty - singurul top coat care imi tine oja cat de cat sa reziste pe unghii...


31 Essence matt top coat
32 Essence french manicure tip painter
33 Essence nail art cracking  02 crack me! white

 Nu toate nuantele au iesit cum trebuie in poze,de exemplu Barry M Dusky Mauve e o nuanta superba,care arata cam asa:


 Cam aceasta ar fi "colectia" mea + 2 oje si inca un top coat de la Sally Hansen pentru intarirea unghiilor, gasite dupa ce facusem deja pozele.

Btw imi mai doresc doua oje Sleek si pot sa mor fericita :)) Momentan tanjesc la  Corset,Truffle si Lilac.Ah scuze,sunt 3 :))

Voua care dintre cele mentionate mai sus de mine va plac?


Pupici,
 Andreea

Supercounters