Dragonfly accessories :)

 Acum ceva timp am profitat de niste reduceri tentante  de pe Dragonfly Accessories. Pentru ca am sperat cumva ca transportul pana aici nu ma va costa fix cat am dat pe toate aceste accesorii,am rugat o prietena sa mi le trimita aici. Inca sunt sceptica in privinta vacantei mele din decembrie,daca voi ajunge sau nu in Romania,asa ca am tinut sa le am.
Apreciez mult felul cum au fost ambalate produsele,cu multa grija,iar etichetele lor sunt mega simpatice !

 Toate imi plac si desi cerceii micuti cu surub nu prea ma avantajeaza eu avand "gaurile" urechilor facute aiurea,totusi m-am decis sa mai port si genul asta de cercei,nu numai lunguti.Oricum pletele mele ii vor camufla....








Prima pereche de cercei e favorita mea si cea de langa ea e perechea de cercei oferita bonus la comanda.Multumesc!



Primii mei cercei cu inimioare :D



O brosa cu floricica,un inel  si o chestiuta cute cu magnet oferita tot de Dragonfly Accesories:




Si poze bonus,una cu cerceii si una cu un machiaj purtat acum vreo trei zile,pe vremea cand nu eram chiar asa racita cum sunt azi :((

Nuanta Milan de la  NYX a devenit favorita mea intre timp :)


Si o sa vedeti curand ca am avut obsesii cu bijuteriile in ultima vreme :)


Pupici,
 Andreea

Supercounters