New Look Sleek Make Up

 Trebuie sa recunosc ca noua interfata a site ului Sleek Make Up imi place ... la nebunie! Voi ati sesizat noul look al website ului?
Acum poti vedea orice nuanta de ruj,blush,fard si oja in toata splendoarea ei!
Am sesizat schimbarea aseara in pauza de la munca (huh am lucrat de noapte) m-am uitat pe site ul celor de la Sleek Make Up dupa paletuta  Me, Myself & Eye sa vad daca mai e disponibila. Luna asta imi este imposibil sa mi-o comand,pentru ca in afara de paleta propriu zisa se mai adauga si pretul shipping ului si chiar necesita si adaugarea la checkout a altui produs cosmetic.Bugetul meu e down acum din pacate si hai sa nu ma mai plang,sa speram ca aceasta paleta va fi available si luna viitoare,la urmatorul salariu! Daca iau in considerare ca luna viitoare e de doua ori ziua mea de nume,deci cred ca o sa mi-o fac cadou singura :)
Imi e imposibil sa rezist tentatiei dupa nuanta aia de lila,auriu,tucoaz.....







Imi plac la nebunie produsele Sleek si ma gandesc cu nostalgie ca acum un an eu am fost  printre primele blogerite beauty din blogosfera romaneasca care le-a descoperit! :P



Pupici,
Andreea

Supercounters