Obsesie pentru bijuterii -part 2 :)

  Prima parte o vedeti aici si va asigur de acum ca va urma si partea a treia :) In fiecare luna am cate o mica obsesie si luna asta a fost cea a jeansilor si a bijuteriilor :))
Sa va arat ce bijuterii mi-am achizitionat de la MihaeRa! Setul cu maci l-am cerut eu,pentru ca vazusem asta vara  la Georgiana o postare de genul,cu un inel-mac.Cum inca visez sa fac  o poza intr-un lan de maci,o sa ma asigur atunci ca am bijuterii cu maci :)) Tot Georgiana e "vinovata" si de urmatoarele bijuterii care o sa vi le arat cand le voi avea desigur.



Un inel floare reglabil:


Un inel-mac reglabil:




O bratara cu trandafirasi:






Pandativ-mac cu snurulet:

Cercei maci :





Cercei trandafirasi si pentru ca nu m-am putut decide la o singura culoare am ales... 4!



Cercei floarea-soarelui:


Din nou inelul-floare reglabil si o pereche de cercei cu surub oferiti de Mihaela:


Setul de maci cu siguranta nu o sa il port in acelasi timp (pentru ca in general nu imi place sa port un set impreuna,mai mult de 2 accesorii).

Toate sunt frumoase,dar favoritele mele sunt cerceii maci si bratara cu trandafirasi.Topate bijuteriile mi-au venit intr-o cutiuta draguta rosie.

Voua ce va place?

Nu uitati de Giveaway ul Sigma Buffer F45 !

Pupici,
Andreea

Supercounters