Shopping stuff

  Azi nu programasem nici o postare,pentru ca efectiv in ultima vreme mintea imi e ocupata cu multe alte lucruri si nu am chef de nimic.Mi s-au intamplat atatea lucruri in ultima vreme incat mi-as dori sa cred ca viata asta nu e asa dura precum pare.Ma gandesc cu tristete si cu groaza in acelasi timp ca orice minut din viata noastra e atat de pretios si noi nu suntem in stare sa ii apreciem pe cei din jurul nostru asa cum se cuvine... de prea multe ori uitam sa spunem niste cuvinte care uneori le dau viata si zambete celor pe care ii iubim.
Si pentru ca nu vreau sa fie o postare personala,hai sa va arat ce mi-am mai achizitionat in ultima vreme,asta insemnand in ultima luna.Nu stiu in ce masura va intereseaza dar na,pentru ca tot am avut request-uri de genul asta,am dat curs la astfel de postari.
  Bijuteriile o sa vi le arat intr-o alta postare mai in detaliu (da,iar bijuterii!),in postarea asta o sa va arat doar colierul-ceas.Imi doream asa ceva de ani buni,iar aici costa cam 30 euro asa ceva,si sincera sa fiu mereu am amanat. Intamplarea face sa nu il iau de aici,ci de la Bloomy.Sunt foarte incantata de bijuteriile ei,sunt lucrate cu foarte mare grija,nu vezi nicicum lipici sau alte "urme" cum ca acele bijuterii au fost lucrate manual.
Nu va zic de modul de prezentare al produselor,cum au fost ambalate,si cat am topait la propriu ziua aia cand am primit coletul! Dar dupa cum spuneam,o sa revin asupra acestui lucru,intr-o postare viitoare.




Un pulover mai lungut de la Reserved,nu stiu de ce pare chiar asa mare in poze,e marimea M oricum :))




Doua perechi de jeans Reserved,desi mi-am luat trei,dar pe una nu am mai fotografiat-o ca o purtam in momentul in care am facut pozele :)



O camasuta Orsay:



O gentuta no name:


O pereche de cizme Deichmann,printre putinele incaltari care nu mi-au facut rana si nu m-au deranjat de la prima  purtare. In general orice pereche de pantofi/cizme/balerini imi da batai de cap.... nu conteaza ca incalatamintea e din piele sau nu.
Astea sunt super comode si erau singurele marimea mea.




Rochita Reserved office,pe umeras nu pare cine stie ce,dar e superba.


Si se putea sa nu ma lipsesc de cosmeticute?
Mda,am dat iama in standul Catrice,cu exceptia rujului rosu care vi-l aratasem deja,pe restul le-am luat intr-o singura zi :)




Printre altele mi-am mai achizitionat si un pulover Kenvelo,dar e destul de simplu,asa ca nu l-am mai fotografiat.


Pupici,
Andreea

Supercounters