Link urile mele favorite :) + Tags

Am sa incerc sa pastrez "traditia" acestei postari,pentru ca mie personal imi place ideea de a posta link-urile postarilor care mi-au captat atentia in ultima saptamana.

 Desi in ultima vreme am absentat cu brio de la comentarii pe blogurile voastre,v-am citit asa pe fuga ba in pauzele de la work,ba acasa.

  • Despre Dubai- locuri care merita vizitate pe Air Confidential. Trebuie sa recunosc ca nu as vizita niciodata Dubaiul din proprie initiativa,am un "wishlist geografic" cu locuri de vizitat  mult prea mare .Oricum mereu imi place sa citesc experientele altora si opiniile lor vis a vis de locurile vizitate.
  • Machiajul lui Ami de aici.De mi-ar iesi si mie... atat de perfect vreodata!
  • Postarea asta pare scrisa de mine,dar categoric nu e.Katynel a reusit sa transpuna in postarea ei ceea ce si eu gandesc.De multe ori sa fii prea personal pe blog strica... nu spun motivele,dar fiecare le are pe ale lui.
  • Daca sunteti curioase cititi un project pan - parfumuri la Camelcutza. Eu personal nu detin asa multe parfumuri.... din pacate.
  • Cel mai frumos make up al lui Chocolate in opinia mea bineinteles! Culorile alese de ea ii pun ochii in evidenta si ea are tenul destul de deschis.Eu personal ii prefer fata cu un machiaj mai dark :)
  • Color your days!Un titlu mai perfect decat atat nu putea alege Stella si tinuta e superba.Click here.
  • Smokey Look ul Andei Zelenca cu trusa Urban Decay Naked Palette.Fac eforturi majore sa nu o comand,va spun sincer! In orice caz avand in vedere ca luna viitoare imi "serbez' de doua ori ziua de nume si in decembrie va fi ziua mea de nastere... apoi Craciunul... slabe sanse sa "scape" necumparata!Iar machiajul Andei e superb!
  • Un articol interesat despre "caritate" scris de Stilistele.
  • Cristinei ii sta super cu rujul rosu Flormar! Eu mai nou am devenit "maniaca" in a purta ruj rosu.
  • Un machiaj fresh si absolut delicios vedeti la Anca.
  • Georgiana ne prezinta colectia ei de oje preferate.Daca ar fi fost colectia mea,mi-ar fi placut si mie absolut toate! In special "Vodka&Caviar" -OPI
  • OOTD-ul Ramonei J.Nu e asa ca e reusita tinuta?
  • Un outfit interesant care ii vine tare bine.Aparent pare un outfit simplu,dar e atent studiat.Click aici pentru outfit ul lui Koko.
  • O intrebare intrebatoare... de la Glossylicous! Orice postare de-ai ei cu tenta mai personala/de opinie imi place!
Si uite cum nu m-am incadrat in 10 postari si am "depasit" pragul propriu zis.



Tag 1:
 Am vazut acest tag dragut la draguta Lauren.
Ca sa nu va mai plictisesc cu n postari care cuprind tag-uri am sa le cumulez cate 2-3 tag-uri in aceeasi postare de acum incolo.

1. Ai vreun animal?
Un motan negru cu papion alb.My little Tommy.

2. Numeste trei lucruri care se află acum lângă tine.
Laptop,o cana cu ceai fierbinte si un pachet de servetele nazale :((

3. Cum e vremea afară în momentul acesta?
Frig ... si e deprimant rau!

4. Conduci?
... nu am carnet,dar "o sa fac rost " de el curand,chiar daca va fi nevoie sa fac scoala de soferi aici prin semne :))

5. La ce oră te-ai trezit azi dimineată?
La  8 jumate,deh am inceput munca dupa amiaza.Yay!

6. Când ai făcut ultima oară dus?
Pe la 9 dimineata.

7. Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat?
Am terminat sezonul 5 din Dexter :((

8. Ce scrie în ultimul mesaj trimis?
Hum...  Cred ca ultimul a fost  "Te sun maine  mama"

9. Ce ton muzical ai la telefon?
Tiesto-Just Be
http://www.youtube.com/watch?v=fVPDaWFHJJ4

10. Ai vizitat altă tară?
Nu prea multe.Cehia se pune? :)) Cehia,Austria,Slovacia,Italia si autostrada ungurilor :))

11. Îti place sushi?
N-am mancat niciodata si nici nu ma tenteaza ... carnea cruda!


12. De unde iti faci cumparaturile?
Nu pot alege un singur supermarket,ca nu le gasesc pe toate,dar in general dintr-un supermarket numit Albert.

13. Iei medicamente ca să poti să adormi?
... nu inca,dar in curand cred ca va fi nevoie... de orice altceva,dar medicamente sper ca nu!

14. Câti frati ai?
O sora.

15. Ai laptop sau desktop?
Laptop si desktop.


16. Câti ani o să împlinesti la următoarea aniversare?
Sh*t, stop remembering me about that!

17. Porti lentile de contact?
Nope,mie nu mi place sa port nici ochelari,nu ii suport... dar lentilele BIG NO...Desi mi-ar fi placut sa am ochii verzi....

18. Îti vopsesti părul?
Din pacate da.Din anul 1 de facultate iar acum nici nu pot renunta la "obicei" din cauza unor fire razlete..

19. Povesteste-mi ceva ce plănuiesti să faci astăzi.
... sa dorm dupa ce ies de la munca...

20. Când ai plâns ultima oară?
Nici nu vreau sa imi amintesc...Oricum sunt mai bine de doua saptamani.


21. Care este topping-ul preferat pe pizza?
 De obicei o mananc asa cum e, fara sa mai adaug ceva.

22. Ce preferi: hamburgerii sau cheesseburgerii?
Nici unii ,nici altii... KFC? :))

23. Ai stat vreodată toată noaptea trează?
Oho,cate nopti pierdute in facultate pentru a invata pentru examene sau distractii in cluburi :)) Apoi nopti pierdute la munca... 4 zile de dimineata,4 dupa amiaza... 2 libere... 2 dupa amiaza,4 de noapte... 4 libere... ati inteles ceva? :))

24. Ce culoare au ochii tăi?
.. o nuanta de caprui banal!...

25. Poti să simti diferenta de gust între Pepsi si Coca-Cola?
Da,cand beau un pahar de Cola,dupa 5 min ma ustura gatul.Acelasi efect il are Pepsi dupa ce beau 2 litri. Pepsi e mai bun decat Cola,dar mai bine renuntati la ambele! ;)

                                          ***

Tag 2:
Am primit acest tag de la Bianca
Trebuie sa imi scriu prenumele si sa aleg un blog/site care sa inceapa cu literele prenumelui meu.


Anda Zelenca  http://www.andazelenca.com/
Natty http://nattylifestyle.blogspot.com/
Dana http://danamakeup.blogspot.com/
Ramona J  http://colourmeprettyamo.blogspot.com/
Ema blog de coafeza  http://salonbrasov.blogspot.com/
Endre's Reviews http://cosmeticelacontrol.blogspot.com/
Ami's Make up Drawer  http://makeup-drawer.blogspot.com/

Teoretic leapsa revine celor care "au facut parte" din numele meu :) Dar puteti prelua leapsa daca vi se pare funny :)


Pupici,
Andreea

Supercounters