Bunatati de la Sigma :)

 Astazi vreau sa va arat ce mi-a bucurat sufletelul in ultima saptamana,din momentul in care am primit coletul:










E o diferenta majora fata de pensulele travel kit pe care deja le detineam si de care v-am vorbit aici.

Daca nu v-ati dat seama din fotografii despre ce kit de pensule Sigma este vorba,aflati aici.
Cred ca la fiecare doua saptamani maxim intram pe site-ul celor de la Sigma si deschideam pagina cu prezentarea acelui kit in speranta ca il voi avea vreodata :)

In momentul de fata mai tanjesc doar la acest kit Sigma si apoi pot sa ma declar fericita in materie de pensule :)) F80 ul o am,dar mi-as dori-o foarte tare dublura pentru ca e mega utila.

Last Edit: Am o mega surpriza pentru voi fix maine,asa de Sf.Andrei ! Credeti-ma ca o sa va placa mult surpriza,eu personal am fost tare happy!




Pupici,
Andreea

Supercounters