Sigma Brushes & MAC Brushes

  Acum vreo 3 luni am avut supriza de a castiga pe blogul Mihaelei un travel kit Sigma,fix dupa ce Sigma a schimbat regulile prima data.Nu va imaginati cat de fericita am fost in ziua aia si cat am topait la propriu ca le  voi avea,mai ales ca eu aveam numarul de fani pe FB ca sa pot aplica si eu la randul meu pentru acel kit,dar regulile fusese schimbate fix cu 3 zile dupa aplicatia facuta de mine pe site ul lor.Ce sa zic: pur ghinion dar nu a fost chiar asa. Tot in aceeasi zi pe 10 Iulie am castigat si o Miss Taylor kabuki pe un alt blog.

Astazi vreau sa va arat pensulele mele preferate de la Sigma (ma rog,in principiu vi le arat pe toate),plus cele trei pensule MAC pe care va spun din start ca le ador pe toate trei si ca incerc sa am mare grija de ele ,sa nu le "stric" :D


Pensula Duo Fibre F50 Sigma - e una dintre pensulele mele favorite de la Sigma. Aplic fondul de ten din cand in cand cu ea,pudra si chiar si blush-ul.E ideala! Nu i-a cazut nici un firicel de cand o am.






Sigma Large Powder F30 -i-au cazut atatea firicele de par ca am crezut ca in curand voi ramane doar cu manerul ei... Plus ca la fiecare spalare se ia culoarea perilor... incredibil de mult!





Sigma F60 Foundation - folosita o singura data! Am zis ca totusi poate ma invat si eu sa aplic fondul de ten cu pensula de fond de ten dar eu tot la degete si buretei ma intorc :D



Sigma Concealer F70 - uneori uit de existenta ei si aplic cu cele doua mini pensule de la un kit Benefit de conceleare.Nu mi se pare o pensula "must have" eu obisnuita sa aplic anticearcanul tot cu ... degetele :D





Sigma F30 Pencil - daca nu as fi avut varianta acestei pensule de la MAC as fi spus ca e buna... Dar cum am sesizat ca se poate "si mai bine" zic doar ca e ok.



Sigma Tapered Blending  E40 - nu ma pricep cine stie ce la pensule,dar pensula asta pare cam mare pentru blending.Daca o pun vis-a-vis de cea de la MAC tot pentru blending... deja pierde doar uitandu-le la ele,fara sa le folosesti separat!


Sigma Eye Shading E55 -o pensula absolut ok,like it!



Sigma Large Angled Contour -F40 e asa fina si cu perii asa albi! A fost prima dintre pensulele acestui set care mi-a atras atentia.Din pacate i-au cam cazut peri si ei dar inca o pot folosi :)) E perfecta dupa cum spune si numele pentru conturarea fetei,pentru folosirea bronzerului sau a iluminatorului pudra.


Sigma Miss Taylor - e singura pensula de la Sigma care m-a dezamagit complet! Nu ii cad perii,dar nu stiu sistemul de inchidere si faptul ca e retractabila pe mine m-a facut sa nu o iubesc. E dificila la spalat,si parca se usuca si mai greu decat Sigma F80 (cea pe care incearca sa o "imite" fara success)
Singurul aspect pozitiv e ca o poti depozita oriunde vrei,fara sa risti sa se murdareasca sau sa ai grija sa nu aiba praf.O mai tin din cand in cand in poseta,pentru atunci cand am timp sa imi retusez machiajul fetei.




Si cateva poze care vor "vorbi" de la sine:
mac 210 vs Sigma F30


MAC217 si MAC 210


MAC 217 vs Sigma E40


MAC266

Pacat ca pensulele MAC le-am surprins necuratate la poze,dar cred ca v-ati dat seama pe care le prefer :)
Acum sunt in teste cu Bufferul F45 de la Sigma si cu Cleansing &Polishing Tool Sigma.

O postare mega utila despre pensulele esentiale si nu numai gasiti aici.


Nota:
*Incepand de astazi,timp de o saptamana,am programat postarile - am avut grija sa va las cate una pe zi,asadar imi cer scuze daca nu am sa mai raspund in timp util la comentarii.O sa incerc sa le aprob zilnic,ca asta oricum nu dureaza mult :P Momentan mintea imi este in alta parte si o sa fiu ocupata cu job-ul si o sa am ceva important de facut la sfarsitul saptamanii acesteia,asa ca incerc sa ma pregatesc. O sa imi fac timp oricum sa anunt castigatoarea paletei ELF cel tarziu vineri 11 Nov.
Mii de scuze celor care trebuia sa le raspund la e-mailuri dar am sa o fac dupa data de 14 nov.
Multumesc pentru intelegere!



Pupici,
 Andreea

Supercounters