Review: Dermacol Make Up Cover

   Astazi o sa fac review la un produs care e testat de mai bine de jumatate de an.Nu l-am folosit constat de atunci,dar mi-am format deja parerea despre el.Am avut o relatie de love-hate cu el de la bun inceput.Am dat de el din intamplare intr-un magazin si mi s-a parut captivanta descrierea,pentru ca in brosura produsului scrie in vreo 6-7 limbi diferite: engleza,ceha,franceza,italiana,rusa si germana parca.


 Pe mine nu prea m-au tentat produsele Dermacol (brand de produse cosmetice cehesc) din simplul motiv ca nici prea ieftine nu sunt si mereu aveam ca alternativa cu totul altceva ce stiam decat produsele lor.In primul rand numele brandului suna ciudat pentru mine,parca e detergent :))

Ce spune producatorul despre acest produs gasiti aici sau in poza atasata de mine.


Parerea mea:

  • acopera ORICE,dar orice semn/iritatie a tenului ceea ce e foarte wow,asa-i? :))
  • contine SPF,ceea ce e super pentru ten,dar la poze si in realitate  lucesti ca un glob in discoteca :) ceea ce m-a facut sa il folosesc cu extra moderatie si destul de rar.
  • se adapteaza nuantei tenului,eu chiar nu mai stiu ce numar am,scria pe cutie,dar cutia nu o mai am
  • contine 30 grame pentru 6 euro pretul produsului ceea ce e rezonabil
  • nu l-am testat impreuna cu nici un fond de ten Dermacol,dar cel mai bine mi-a mers cu MUFE Mat Velvet + si din cauza ca ultimul mentionat e perfect mat si i-a mai "atenuat" din dorinta lui de a "luci" pe ten cu gratie
  • trebuie aplicat fix pe zona pe care vreti sa o "camuflati" ,nu poate fi folosit ca si fond de ten pentru ca va iesi un dezastru ( chestie testata prima data ca dupa 10 minute sa ma demachiez :D)
  • descrierea produsului e cam "pompoasa" e drept ca acopera orice imperfectiune,dar totusi...
  • tubul e igienic si scoti fix cat produs ai nevoie sa folosesti
  • ambalajul produsului e chiar dragut,e un auriu dragut + instructiunile de folosire in 6 limbi diferite spre deosebire de alte produse cehesti unde exista eticheta doar in ceha



Imi pare rau ca nu am facut si o proba cu before/after dar... credeti-ma pe cuvant ca acopera orice,dar orice!

Nu stiu daca il mai cumpar din simplul fapt ca solutia nu e sa acoperi ceva ci sa tratezi si  iti luceste tenul in zona unde a fost aplicat dupa doar o ora... de la aplicare.
Pentru un ten uscat cred ca ar fi produsul perfect dar nu ar avea ce sa acopere pe el :))

Mai detin inca doua produse Dermacol,o oja care nu rezista,dar e o nuanta placuta si un fard crema care e rezistent la transfer si chiar este!

La postarea anterioara,mai exact aici,gasiti castigatoarea paletei ELF.

Pupici,
 Andreea

Supercounters