Castigatoarea paletei ELF

A venit momentul sa anunt castigatoarea paletei ELF.
O sa spun din start ca am vrut sa aleg eu castigatoarea dar nu m-am putut decide din mai multe motive pe care nu as vrea totusi sa le mentionez ca sa nu deranjez pe cineva.


Lista o vedeti dand click aici cu cele inscrise la giveaway.
Si o lista facuta de mine,doar cu numele fetelor ,prima fata nu se afla in lista,pentru ca mi-a lasat comentariu,nu s-a putut inscrie prin acel formular:


1.Tarlugeanu Simona
2.shadow_alley cat
3.vero nica
4.aurelia eftene
5.smilingelf
6.Mariiia B
7.Matzza's Profile
8.andra marin
9.Mihaela Tudor
10.Mada
11 Oana B
12.alina eugenia
13.alexandra ale
14.darkflyer
15.Adina Ciubotariu
16.elascumpik23
17.marisara15
18.Geonika
19.Ioana08liBeauty
20.d3ennyssa_1987
21.Iosif Maria
22.Li Li
23.Laura D
24.tizianaruby
25.Alina Oprea
26.adryana
27.Costin Daniela
28.joias by ille
29.Andreea Ioana Geartu
30.chocolate_girl_va
31.Cristina


Asadar am ales cu random:
Castigatoarea este:
                                                       Mihaela Tudor

Felicitari si astept adresa ta  pe bazardeimpresii [at]yahoo [dot]com  sa iti trimit paleta pana cel tarziu Sambata 12 Nov orele 22.00 (postarea a fost facuta pe 9 Nov orele 16.00) in caz contrar voi alege alta castigatoare.

Supercounters