Tag: Make up palettes!

 Tot circula acest tag de ceva vreme prin blogosfera si am decis sa il preiau si eu.
Nu am multe truse decat alte fete dar cert este ca am prea multe fata de cate folosesc eu de fapt!

Cele doua palete Catrice achizitionate recent:

Catrice The London Collection



Catrice The Sydney Collection



Swatches gasiti aici la acest doua palete.


Seria de palete Sleek Make Up:

Sleek Au naturel


Swatches aici.



Mult iubita paleta Sleek Oh So Special


Swatches si impresii gasiti aici.


Sleek Acid I-Divine Palette

de care as cam vrea sa ma despart,pentru ca abia am folosit-o!







Urban Decay Vol 3 - piesa de "rezistenta" a colectiei mele de farduri.
Impresii gasiti aici.




MAC quatro eye shadow
O trusa mult iubita si folosita! Singura nuanta care a scapat "nevatamata" a fost acel verde,dat fiind faptul ca eu cu verdele in make up nu suntem friends! In schimb quad-ul asta a fost intens folosit,iubit si la indemana mea mereu! Nu am mai gasit poza cu el singur,asa ca am atasat una "de grup".Daca v-as arata-o cum arata acum,ar fi reclama clar la MAC,e  cea mai folosita trusa din toate pe care le am.



Estee Lauder
Trusa asta a fost abandonata total,uneori chiar ma intreb de ce o mai tin si nu o arunc. Unele pastile mi s-au spart din greseala...




Sigma Palette Flare
E paleta cea mai noua la capitolul farduri.


Cam acestea ar fi paletele mele,in rest mai detin diverse mono-uri  (in general de la Essence sau Catrice,nimic extraordinar).
Si va urma cel mai probabil sa achizitionez paleta Naked Urban Decay pe care mi-o doresc extra mult,dar sa vad daca am si curaj sa o cumpar online ca si cadou de ziua mea de la mine pentru mine :)) Parca totusi nu as mai "arunca" banii pe alte farduri,dar asta pare o dorinta de "neinvins".


Pupici,
Andreea

Supercounters