Swatches:Limited Edition “Big City Life” by CATRICE

    Editia aceasta Catrice vine la "pachet" cu patru palete,fiecare paleta contine 6 nuante de fard,un mini-dermatograf negru,pe pensula mica pe care o poti arunca fie vorba intre noi si doua nuante de blush.
   Mie fardurile Catrice nu prea imi placeau,imi par cam prafoase  fata de cele Essence de exemplu,dar doua dintre paletele Catrice m-au facut sa le iau acasa,pentru ca nuantele sunt destul de pigmentate,unele culori chiar nu le aveam si trebuie sa recunosc ca si pretul unei palete m-a facut sa zic "fie ce o fi si asa nu costa mult!"
  “Big City Life” by CATRICE contine o paleta "The Sydney Collection",una "The Berlin Collection", "The London Collection" si cea de-a patra e "The New York Collection".
Mie mi s-au parut mai potrivite pentru mine Sydney si London.La cea de-a doua mentionata am avut retineri sa o iau,dar m-au captat cele doua nuante de fard: Globe Theatre si City Hall.


"The London Collection"


Doua nuante cam "sclipicioase" de blush pentru mine:


Mini creionul dermatograf care e suspect de bun,pacat ca e micut:




"The Sydney Collection"

Nuantele Harbour Bridge si Town Hall merita un premiu! Sunt superbe si prima nuanta mentionata e extra mega pigmentata!


Din nou blush-uri "sclipicioase":

Si de pe acest blog am preluat urmatoarea fotografie,cu cele patru nuante de oja din aceasta colectie Catrice:


Aici vedeti toate paletele din aceasta editie Catrice. Voi pe care ati fi cumparat-o?

Pupici,
 Andreea

Supercounters