Anunt concurs de make up

 Am anuntat si pe pagina mea de Facebook a blogului,dar am preferat sa fac si o postare.Pentru cele care au participat la concursul organizat de mine in colaborare cu cei de la Cosmetic Style,sa stiti ca maine dupa ora 13.00 voi anunta castigatoarele.

Sunteti de acord  fetelor sa afisez pozele voastre,fara sa fiti castigatoare,pe blogul meu? In general ati lasat ca si feedback celor de la Cosmetic Style ca sunteti de acord cu publicarea pozelor voastre,o singura persoana a fost contra si se pare ca nu are nimic impotriva cu afisarea lor pe blogul meu,dar nu si pe FB.
Nu intentionez oricum sa folosesc pozele voastre in nici un fel de scop,iar pe FB nu vor fi afisate de catre mine.
Astept feedback ul celor care s-au inscris la concurs bineinteles,nu al altora :)



O seara buna!

Pupici,
Andreea

Supercounters