Un giveaway... Naked!!!

Nu prea am fost darnica la capitolul comentarii in ultima vreme pe bloguri si tocmai de aceea am tot ezitat sa ma inscriu la giveaway ul acesta. Efectiv astazi dorinta mea a impins cote maxime si m-am uitat fuguta sa vad daca ga-ul e inca activ sau nu!Se pare ca da,pana pe 20 dec inclusiv va puteti inscrie!
Daca nu v-ati prins inca de ce ziceam "Naked" cand  m-am referit in titlul,Miss Ellie Sugar ofera o paleta Naked Urban Decay!

Stiti obsesia mea pentru aceasta paleta si cat de tare mi-o doresc,asa ca wish me good luck... sau voua good luck!


E primul ei giveaway si e unul tare deosebit,cu cea mai vanduta paleta Urban Decay! Cu siguranta fata care va intra in posesia acestei paleta va fi super fericita,asa in prag de Sarbatori! Mai multe detalii gasiti in postarea ei aici.

Pupici,
 Andreea

Supercounters