Omg,I got presents! :P

22 Decembrie.Zi din punct de vedere istoric pentru Romania dezastruoasa.Ziua mea si a mamei. Implinesc 22 ani,I'm not so old  :))

Ieri am ridicat un colet de la my dear Gia cu diverse bunatati! Tot ieri (ieri noapte de fapt :D) mi-am primit cadoul si de la el,care m-a atentionat ca mi-am cam facut de cap luna asta cu atata shopping :))

Bunatati pe care le- am primit de la Gia, impachetate fiecare cu multa grija si bun gust.Multumesc din suflet!





















Aseara eram pur si simplu moarta de oboseala,asa ca nu am apucat ora 12 :)) Teoretic,ca practic m-am trezit cu el la 12:02 cu un buchet de trandafiri urandu-mi sa mi se indeplineasca toate dorintele alea ma importante,sa fiu sanatoasa si mai.. curajoasa! Huh, are dreptate curajul parca mi-a cam lipsit in ultima vreme.
Cadoul de la el,produsele Paula's Choice nu sunt inca in posesia mea,au fost comandate cu o prietena din tara,deci o sa le am prin ianurie asa:



As fi ipocrita sa spun ca nu-mi plac cadourile,dar nici nu vreau ca lumea sa faca eforturi mari de a mi le darui.
Va multumesc tuturor pentru urarile atat de aici de pe blog,cat si de pe pagina personala de Facebook :) Aia de FB a blogului e setata aiurea data de nastere :))

Acum ma duc sa ma conversez cu mama la telefon,sa vad daca ii place ce i-am trimis si sa ii urez toate cele bune. Mai tarziu ies sa imi iau bradut si apoi in oras.Apoi imi impodobesc bradutul ascultand colinde.Spre deosebire de alti ani,anul asta mi s-a facut un dor terbil de colinde,pesemne anul trecut au lipsit cu desavarsire si poate din cauza asta. Apropo ce filme de Craciun imi recomandati? :D


Va pup si Sarbatori Fericite tuturor! Sper sa aveti un Craciun cat mai fericit si plin de voie buna! :*

Last Edit: Daca imi doresc ceva cu adevarat pentru mine e sa fiu sanatoasa,nimic nu e mai deprimant decat sa stai mereu prin doctori si cu retete ... si sa fiu iubita.Nu stiu,cred ca sunt genul de om care nu poate fi iubit decat de maxim o mana de oameni.

Girls,fac 27 ani ,nu 22 :)) Era o ironie la inceput.Vad ca unele dintre voi au crezut asa cum am scris.

Pupici,
 Andreea

Supercounters